niegojące się krostki

1. Data: 2003-05-12 12:36:20

Temat: niegojące się krostki
Od: "Daniel_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś 1,5 miesiąca temu miałem takie małe ogniska wyprysków (na
przedramieniu, na udzie i na brzuchu). Bardzo sędziało więc drapałem i
porobiły się strupki które się nie goją i nie znikają. Co to może być i czym
leczyć. Kiedyś chorowłem na skazę białkową ale to było z 15-20 lat temu.

2. Data: 2003-05-12 14:58:43

Temat: Re: niegojące się krostki
Od: "A&A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakieś 1,5 miesiąca temu miałem takie małe ogniska wyprysków (na
> przedramieniu, na udzie i na brzuchu). >
Mi takie wypryski często zostają po zimie i też często rozdrapię je zanim
się zagoją (może aż ak bardzo nie swędzą, ale denerwuje mnie wszystko, co
niepotrzebnie wystaje na skórze, drapię odruchowo), dla mnie najlepszym
lekarstwem jest nawilżanie i wystawianie (umiarkowane) na słońce.
Ale może u Ciebie to alergia na jakąś kwitnącą niedawno roślinkę? Warto
sprawdzić w kalendarzu pyleń co się rozsiewało dwa miesiące temu? Takie
alergie często pojawiają się nagle, nie musiałeś mieć na to uczulenia
wcześniej..
POZDR i radzę jednak do lekarza
Ania z Kubeczkiem

Moze to juz bylo... uzywamy prezerwatyw i...
Zespół Fallota
tarczyca a antykoncepcja
Unidox a pigułki.
Leczenie nadmiernej potliwości