nietypowe osłabienie?

1. Data: 2007-06-05 18:48:51

Temat: nietypowe osłabienie?
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam osłabione ciało ale w dziwny sposób. Mam bowiem siłę na wysiłek
fizyczny, ale gdy nie ćwiczę cały czas (tak mam dzisiaj), równo czuję
brak energii w ciele. To osłabienie przypomina mi stan jakby po
gorącej kąpieli (nie odczuwam jednak gorąca). Reakcje mam
powolniejsze, percepcje słabszą, zmysły troszkę otumanione - wszystko
się we mnie spowalnia łącznie z własnymi myślami. Troszkę inaczej
odbieram świat, inaczej słyszę dźwięki, tak jakby były nieco drażliwe
dla uszu. Czuje się przy tym ospały ale nie w taki sposób jak przy
braku snu (ciśnienie ok.). Głęboko i nieco dramatycznie analizując tak
to osłabienie odczuwam. :)

Co jakiś czas nachodzą mnie takie stany, a jak nachodzą to jest to
katorga.. Cierpię na zaburzenia rytmu serca i kardiolog tłumaczy, że
od tego mogę tak mieć, choć szczerze powiedziawszy intuicja podpowiada
mi, że to nie musi być przyczyną. Byłem kierowany także, przez lekarza
pierwszego kontaktu na różne badania ale one nic nie wykazały.

Mam 22 lata,

Piszę, bo może tutaj pojawią się jakieś sugestie gdzie i u kogo mogę
się zbadać.

Pozdrawiam i życzę wszystkim dobrego zdrowia,

2. Data: 2007-06-05 19:59:58

Temat: Re: nietypowe osłabienie?
Od: "tom" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/search
?hl=pl&group=pl.sci.medycyna&q=nerwica+serce

czy prowadzisz regularny tryb zycia (jedzenie, spanie, wypoczynek) ?
czy dobrze sie odzwywiasz ?
czy nie masz czasmi za duzo stresu ostatnio ?
czy spisz za dlugo lub za krotko ?

Tomek

3. Data: 2007-06-08 10:29:51

Od: "numer10" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy masz bóle mięsni i stawów? opuchnięcie stawów?

http://www.pillmarket.in fo/
obsługa respiratora
Wynik badania
Morfologia - prosze o mala konsultacje apropo wynikow
Kleszcze 2 miesiace temu