15 sposobów na kurzajki - długie!!!

1. Data: 2007-06-05 20:35:36

Temat: 15 sposobów na kurzajki - długie!!!
Od: "Rybka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zamieszczam jak w temacie - może się komuś przyda. Wszystkie metody z
netu głównie ze Sportowego forum dyskusyjnego:
http://www.sfd.pl/Kurzajki:-_-t137108.html - wszystkim autorom bardzo dziękuję.
Dodam że u mnie poskutkowała metoda na skórkę cytryny i ocet.

LUDOWE:
1. Zranić brodawkę i krew puścić na pieniążek. Takiego miedziaka wyrzucić przez
okno i powiedzieć idźcie precz brodawki ode mnie! I przejdą na tego kto znajdzie
monetę!
2. Przekroić kartofla posmarować brodawkę i złączyć go z powrotem i zostawić w
jakimś kącie żeby zgnił i ta brodawka też powinna uschnąć!
3. Nad kurzajką wiążemy supełek nitką najlepiej bawełnianą koniecznie w pełnię
księżyca następnie nitkę z supełkiem zakopujemy w jakimś wilgotnym miejscu. Jak
nitka zgnije kurzajka zniknie
4. Pogrzeb - po przejściu ludzi trzeba wziąć garść piasku (po którym przeszli
ludzie) i wetrzeć delikatnie w ręce a zmarły zabierze kurzajki do grobu.
5. metoda banalna i stosowana już w średniowieczu. Wystarczy trochę bazy,
bandaż, celafon i własny mocz. Oddajemy swój mocz do szklanki, następnie maczamy
gazę i przykładamy na kurzajkę. Owijamy celafonem i owijamy bandażem. Z takim
opatrunkiem chodzimy ok. 24 dni.
6. Podnieś jakąś kość, zrób krzyżyk na każdej kurzajce potem przeżegnaj sie tą
kością i wyrzuć za siebie.
7. Glistnik (Chelidonium majus).

WSPÓŁCZESNE:
1. Skórkę z cytryny włożyć do octu i zostawić na jeden dzień, następnie na noc
wyciąć kawałek skorki trochę większy niż kurzajka i przykleić plastrem. Po 12
godzinach wyciąć co się da i zabieg powtórzyć &#8211; tak aż do skutku.
2. Srebrna taśma ze sklepu z artykułami gospodarstwa domowego. Po angielsku to
sie nazywa duct tape. Metoda polega na tym, ze kurzajkę zakleja sie kawałkiem
takiej taśmy na okres 6 dni. Gdy sie odklei, to od razu trzeba przykleić nową.
Na koniec szóstego dnia taśmę sie odkleja, a kurzajkę moczy w wodzie z mydłem i
ściera pilniczkiem lub pumeksem i zostawia odkryta na noc. Rano znowu nakleja
sie taśmę i cały proces powtarza sie od początku. Z reguły cale leczenie trwa
około 2 miesięcy, lecz zmiany powinny być widoczne po około dwóch tygodniach.
3. LASER. Zabieg trwa całe 30 sekund, najczęściej nic nie boli. Metoda
bezpieczna, skuteczna i bardzo szybka praktycznie pozbywasz sie tego w ciągu
kilku minut.
4. Bierzesz szare mydło i odskrobany jego kawałek nakładasz na zmienione
chorobowo miejsce (kurzajkę) i zaklejasz delikatnie plasterkiem i nosisz tak do
skutku. Mydło wypala i wysusza kurzajki, po czym ona sama wypada.
5. Weź ze szkoły kredę i się smaruj kurzajki, efekty całkowite po 2 - 3 tygodniach!
6. Vanish (tak, taki do wybielania białych rzeczy najlepiej) coś ostrego np.
żyletka waciki albo chusteczki. Na początku podcinamy trochę kurzajkę tak żeby
troszeczkę krwi poleciało potem polewamy ta kurzajkę Vanishem albo jeszcze
lepiej jak potrzymamy ją na kilka min całą zanurzoną. Kurzajka zacznie sie
pienić i zacznie się robić biała. Jeśli poczujemy w środku klucie to znaczy ze
"działa" Powtarzać zabieg przynajmniej raz dziennie, aż do momentu jak
przestanie bolec. Potem sie normalnie zagoi jak zwykła ranka.

EXTREMALNE:
1. Żyletką rozcinamy skórę na kurzajce. Ściągamy skórę i wycinamy kurzajkę
(takie coś białego) żyletką (trochę szczypie, ale nie ma się co przejmować nie
umrzemy). Jeżeli usunęliśmy obce ciało to zeskrobujemy siarkę z zapałek i
mielimy ją. Następnie sypiemy w naszą ranę i zapalmy. Trochę boli ale czego się
nie zrobi aby pozbyć się tego świństwa. Po zabiegu pozostanie niewielka blizna
które po kilku tygodniach zniknie wskutek złuszczenia.
2. Bierzemy pręcik, rozgrzewamy go zapalniczką i przypiekamy brodawki. Po dwóch
takich akcjach po kurzajkach nie ma śladu.

Pozdrawiam i życzę skutecznej walki z tym paskudztwem,

Rybka

2. Data: 2007-06-05 21:27:25

Temat: RE: 15 sposobów na kurzajki - d?ugie!!!
Od: l...@w...pl (Lukasz) szukaj wiadomości tego autora

Ale skąd w średniowieczu celofan???

3. Data: 2007-06-05 22:24:14

Temat: Re: 15 sposobów na kurzajki - długie!!!
Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Jun 2007 22:35:36 +0200, jakże pięknego
"Rybka" <m...@p...onet.pl> wystukał co zawarte poniżej:

[...]
::
[...]

Ten sposób jest nielegalny. Wyrzcanie pieniędzy jest karane grzywną.

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584

4. Data: 2007-06-05 22:50:51

Od: "Odi" <a...@...podpisie-ten.nie.zadziala> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam że u mnie poskutkowała metoda na skórkę cytryny i ocet.

Dawno, dawno temu miałem na dłoni takiego syfa. Poszedłem do
lekarzam-zamroził, "wyczyścił" ostrą "łyżką". Bolało, sporo kosztowało (jak
na chlopak w liceum) i po 3-4 tygodniach wrociło (dokładnie w tym samym
miejscu).

Sprawdzałem jak działa rozgrzany spinacz do papieru ale mialem za małe
"cojones", żeby przypalić drugi raz-nie podziałało. Za pierwszym razem nie
traiłem zbyt dokładnie nw środek.

Pomógł nożyk do papieru/tapet i niewielka ilość spirytusu
salicylowego-wyciąłem to g....o i od tamtej pory nie mam problemow. Wydaje
mi sie, że to najlepsza metoda. Co prawda najbardziej "krwawa" ale
skuteczna!

Pozdrawiam,
Odi

5. Data: 2007-06-06 05:31:34

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jeszcze znam taki:
Bierzemy kawałek "celafonu", przykładamy do kurzajki, potem w ten "celafon"
zawijamy małą rybkę i chowamy pod poduszkę. Jak rybka zgnije, to kurzajki
razem z nią ;-)
Jacek

6. Data: 2007-06-06 13:09:45

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebny jest zdechły kot oraz świeżo pochowany grzesznik. W noc po
pogrzebie owego grzesznika przyjdą po niego diabły. Trzeba wtedy rzucić za
nimi zdechłym kotem i wypowiedzieć słowa : "Uciekaj kocie z diabłem, uciekaj
kurzajko z kotem, już cię nie ma".

7. Data: 2007-06-06 15:25:05

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uýytkownik "Lukasz" <l...@w...pl> napisaů w wiadomoúci
> Ale skŕd w úredniowieczu celofan???

aaaaaaaaaaaaaaa, dobre:D

8. Data: 2007-06-07 11:17:20

Od: Ruda <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:...........................
1. Żyletką rozcinamy skórę na kurzajce. Ściągamy skórę i wycinamy kurzajkę (takie coś
białego) żyletką (trochę szczypie, ale nie ma się co przejmować nie umrzemy).

Potwierdzam, dziala, bolalo jak licho,krew sie lala bo bylo to cos mocno
przyrosniete.Obeszlo sie bez reszty procedury jak ponizej.

9. Data: 2007-06-07 13:44:30

Od: "p47" <p...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości
[...]

Nieprawda!! Nielegalne jest NISZCZENIE znaków pienieznych!

p47

10. Data: 2007-06-07 16:12:21

Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odi" <a...@...podpisie-ten.nie.zadziala> napisał w
wiadomości news:f44pcc$kd$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> salicylowego-wyciąłem to g....o i od tamtej pory nie mam problemow.
> Wydaje mi sie, że to najlepsza metoda. Co prawda najbardziej "krwawa"

mi po takiej operacji wrocilo po kilku miesiacach..

nietypowe osłabienie?
http://www.pillmarket.in fo/
obsługa respiratora
Wynik badania
Morfologia - prosze o mala konsultacje apropo wynikow