norka na działce

następny post »
From: "Wanda Ch." <w...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: norka na działce
Date: Wed, 20 Jun 2007 13:59:55 -0700

na mojej działce zamieszkała prawdziwa norka, nie dziwcie się i na
pewno jest to norka. Początkowo myśleliśmy że to kret ale te kopce
były mniejsze ,zbiegały się do nich korytarze płytkie tuż pod ziemią i
dosyć szerokie.Gdy udeptywałam je były na szerokość stopy, ja
udeptywałam i za 15-30 minut było to samo . W niedziele rano
zobaczyliśmy ją biegła sobie po trawie przy żywopłocie była cała
czarna wielkości młodego kota z ogonem około 50-60 cm główka mała cała
była jakby jednej szerokości taki wałeczek . Ładna! Ale bardzo jej się
u nas spodobało i rujnuje mi teraz rabatę .Może macie jakieś
doświadczenia w tym temacie .Jak ja przegonić odstraszyć lub zwabić
na jakieś smakołyki i złapać Nawet domyślam się gdzie ją oddać .
Niedaleko naszych działek jest hodowla norek myślimy że udało jej się
uciec ale mogła by sobie już dalej powędrować jest naprawdę bardzo
aktywna.Sąsiad myślał że to kret kupił odstraszacze dzwiękowe
postawił butelki na kijach i wtedy zaczeło się u nas. Teraz już są
kopce na następnej działce razem pod jej panowaniem jest jakieś 4500
m są to trzy działki .Poradzcie coś nie chcemy jej zabijać może udało
by się ja jakoś złapać.niedaleko mamy rzekę tam mogła by sobie
spokojnie życ gdyż nie ma tam w pobliżu działek .Wanda