nowomowa u czterolatka ;-)

1. Data: 2005-06-10 11:30:03

Temat: nowomowa u czterolatka ;-)
Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrównica.
Gwiżdżanka.
Żabinka.
Podpieraki.

Niby "nie tak", a jednak logicznie ;-)

--
Pozdrawiam ciepło, Magda (rozbawiona nową porcją słów u Michała)
1. Nie dokarmiaj cudzych paranoi. |JID
2. Poczucie humoru i ironii kończy |magda.lena
się tam, gdzie zaczyna się ego. |jabber.org

2. Data: 2005-06-10 13:55:40

Temat: Re: nowomowa u czterolatka ;-)
Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "'madzik'" <m...@g...niet.pl> napisał w wiadomości
> Mrównica.
> Gwiżdżanka.
> Żabinka.
> Podpieraki.

U nas od dawna fukcjonuje 'hamburgeria' (McDonald) i 'benzynaria' (stacja
benzynowa), a Dominika ma juz 13 lat :-))
A.

3. Data: 2005-06-12 16:16:40

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> U nas od dawna fukcjonuje 'hamburgeria' (McDonald) i 'benzynaria'
> (stacja
> benzynowa), a Dominika ma juz 13 lat :-))

A u nas: 'mamer', 'tater' , a wszystko co nie pasuje jest 'zryte' :)
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

4. Data: 2005-06-12 17:29:42

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <a...@w...pl> napisał(a):

> U nas od dawna fukcjonuje 'hamburgeria' (McDonald) i 'benzynaria' (stacja
> benzynowa), a Dominika ma juz 13 lat :-))

phi. Ja mam już grhm-ści grh-ć lat a "tędy samędy" dalej używamy...
Tędy samędy oznacza, że wraca się/idzie/przechodzi tą samą drogą.
Wygodny neologizm wynaleziony przeze mnie jak byłam przedszkolakiem.

--
.:: JID:s...@j...org ::.

laczenie zerowkowiczow (w przedszkolu) z dziecmi mlodszymi
a co mi tam, podziele sie :D
Kieszonkowe
Odpowiedzialność rodziców za szkody
jak wzmocnic poczucie pewnosci u 6-latka?