noz do frytek poszukiwany

1. Data: 2006-07-30 12:50:31

Temat: noz do frytek poszukiwany
Od: "Magellan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow

Poszukuje noza do krojenioa frytek wykonanego z blachy falistej.
Noz wykonany jest w formie prostokata i po przeciwnej stronie ostrza ma
jedna krawedz zatopiona w tworzywie sztucznym jako chwyt. Czy spotkal sie
ktos z Was w sklepie internetowym z czyms takim?
Prosze i pomoc
Magellan
CB1000
Sandomierz

2. Data: 2006-07-30 13:04:00

Temat: Re: noz do frytek poszukiwany
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magellan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poszukuje noza do krojenioa frytek wykonanego z blachy falistej.
> Noz wykonany jest w formie prostokata i po przeciwnej stronie ostrza ma
> jedna krawedz zatopiona w tworzywie sztucznym jako chwyt.

Ja tez;) ale moje ustrojstwo wyglada jak plastikowa tarka (takiej samej
wielkosci) i ma schodkowo wtopione ostrza. Ta tarka do frytek sluzy mi juz
ok.20 lat, ale juz powoli zaczyna pekac, i szukam na zapas wszedzie gdzie
tylko to mozliwe.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-07-30 14:08:53

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> [...]
> ok.20 lat, ale juz powoli zaczyna pekac, i szukam na zapas wszedzie gdzie

http://www.zakupy.resinet.pl/index.php?co=produkt&id
=6164&kategoria=53

takie cus??

4. Data: 2006-07-30 14:15:06

Od: "elf" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ok.20 lat, ale juz powoli zaczyna pekac, i szukam na zapas wszedzie gdzie

http://boerner.pl/index.php

Kiedyś była prk gadka na temat tych wyrobów.
Zachęcona kupiłam za coś około 100 zeta zestaw z 3 wymiennymi elementami i 6
możliwościami
grube i cienkie plastry
grube i cienkie słupki
krojąc np. cebulę w poprzek w uchwycie otrzyma się grubą o cienką kostkę
Teraz są nowsze modele (może lepsze).
Ja jestem zadowolona ze swego.
elf

5. Data: 2006-07-30 14:59:32

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adrian.o" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> http://www.zakupy.resinet.pl/index.php?co=produkt&id
=6164&kategoria=53

> takie cus??

Ciekawe to to, ale nie;)

6. Data: 2006-07-30 15:02:53

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elf" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> grube i cienkie plastry
> grube i cienkie słupki
> krojąc np. cebulę w poprzek w uchwycie otrzyma się grubą o cienką kostkę

Ktore z tych cudow jest do frytek? Czy ta Mandolina V4 lub Zestaw TL? Drogie
to!

7. Data: 2006-07-30 15:32:32

Od: "Magellan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.zakupy.resinet.pl/index.php?co=produkt&id
=6164&kategoria=53

> takie cus??

****
Jeszcze nie to :(

Tamto jest wykonane z blachy falistej (trapezowej) takiej jak na dachy sie
stosuje :-) tylko w mniejszej skali i z nierdzewki. Wymiar to ok 6cm x 8cm
(SxW) Jedna krawedz jest scięta lekko pod katem w celu lepszego ciecia.
PZDR

8. Data: 2006-07-30 17:59:20

Od: "elf" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Ktore z tych cudow jest do frytek? Czy ta Mandolina V4 lub Zestaw TL?
> Drogie to!

Ja mam TL.
Słupki, to jedna z opcji.
Do tego służą te noże z wtopionymi na sztorc ostrzami w szeregach (stal
chirurgiczna, więc co pewien czas trzeba paluchy opatrywać).
Ale mam za mało doświadczenia z robieniem frytek (po prostu nie lubię), więc
nie wiem jak to się ma do tej Twojej starej tarki.
elf

9. Data: 2006-07-30 20:04:24

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Jesli jestes z Poznania lub okolic to warto zajrzec "pod" rondo pomiedzy
dworcem PKP a ul. Dabrowskiego (idac wzdluz Targow..., ale nie znam jego
nazwy) - jest tam takie stoisko z takimi roznymi cudami...
maja tam produkty m.in. tej firmy: http://www.reproplast.cz
moze tam bedzie..?
Nie jestem z Poznania, wiec stad brak precyzji, ale mysle, ze w razie czego
Poznaniacy pomoga :)

pozdrawiam
Berta

10. Data: 2006-07-30 20:05:59

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za _nie_ wyciecie posta na ktorego odpowiadalam... za szybko
wyslalam :-/. ale tak to jest jak sie robi 10 rzeczy na raz...

Berta

Finał poszukiwań mocnego robota :-)
kaszanka z grilla
knedle ze śliwkami
Ciekawy sklep z ciekawymi jedzonkami - chyba nie było ...
Podpiwek Kujawski - znowu na rynku ! (Kupiony w Krakflosie)