obtłuczona wanna

1. Data: 2007-09-21 18:25:16

Temat: obtłuczona wanna
Od: Paweł Lasecki <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

No i mam problem.

Wczoraj wykręcałem żarówkę w łazience, robiłem to dość ostrożnie, bo
była jeszcze dosyć gorąca... No i pech chciał, że mi się wyślizgnęła i
wpadła prosto do wanny. Oczywiście się stłukła, ale to mały problem.

Problem polega na tym, że w miejscu, gdzie uderzyła o wanne zrobił
się mały odprysk emalii. Naprawdę malutki - taka srebrna kropka
wielkości łebka od szpilki. Ponieważ przed oczami mam od wczoraj
potworny obraz skorodowanej wanny, która zaczęła rdzewieć właśnie od
tej plamki, mam pytanie do grupowiczów - czy da się to jakoś czymś
zamalować, żeby uniknąć korozji?
--
Paweł Lasecki
mój adres mailowy to pawel.lasecki na gmailu

2. Data: 2007-09-21 20:51:22

Temat: Re: obtłuczona wanna
Od: Mariusz Wołek <z...@p...onet.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Lasecki" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> potworny obraz skorodowanej wanny, która zaczęła rdzewieć właśnie od
> tej plamki, mam pytanie do grupowiczów - czy da się to jakoś czymś

http://groups.google.com/groups?q=naprawa%20emalii%2
0wanna

drugi link

MaW

3. Data: 2007-09-21 21:26:37

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Lasecki napisał(a):
> No i mam problem.
> czy da się to jakoś czymś
> zamalować, żeby uniknąć korozji?
Ja widzialam w ktorym sklepie budowlanym emalie w takim sloiczku jak
lakier do paznokci z pedzelkiem :)
ew cos takiego:
http://allegro.pl/item243996168_zlikwiduj_odpryski_e
malii_na_wannie_pralce_itp_.html
(nie mam nic wspolnego z ta aukcja)

[W-wa] Gdzie / jak baner z napisem ?
Okap do zabudowy
mechanizm wypychajacy na zewnatrz kosz na smieci
Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?
Zalety odkurzaczy centralnych.