Kto ma SUPER pralkę?

1. Data: 2007-09-21 20:21:47

Temat: Kto ma SUPER pralkę?
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie mi polecić pralkę, z ktorej jesteście NAPRAWDĘ zadowoleni?

Taką, żeby była:
1. Ładowana od góry (nie upieram się, ale ona może mieć max 49 cm
szerokości)
2. NIE grzybiejąca, mimo używania normalnych, dostępnych na rynku, proszków,
żeli i płynów zmiękczających tkanin
3. Nie wymagająca cyrków i rozbierania po każdym praniu, żeby ją wyszorować
i wysuszyć
3. Z dozownikiem, który daje się łatwo oczyścić/wypłukać

Cena nie gra roli.

Mój Brandt idzie na śmietnik. Właśnie definitywnie przegrałam walkę z
grzybem:(
Anka

2. Data: 2007-09-21 21:24:34

Temat: Re: Kto ma SUPER pralkę?
Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba za wiele wymagasz.
Pomysl o tym
http://www.5asec.pl/
:)

--
Nadejdzie kiedyś taki czas, Za wszystko kurwy zapłacicie
W helikoptery wsadzą was, I nigdy już tu nie wrócicie - P. K.

3. Data: 2007-09-21 21:38:41

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"piracik" <j...@a...pl> wrote in message
> Chyba za wiele wymagasz.
> Pomysl o tym
> http://www.5asec.pl/

Pralnia ok - ale bez pralki w domu nie da rady. Za dużo rzeczy musiałabym
ręcznie prać. Za leniwa jestem:)

To jak to? NIKT nie kocha swojej pralki na tyle, żeby mógł ją z czystym
sumieniem polecić?
Anka

4. Data: 2007-09-21 22:00:08

Od: "Hankiel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ręcznie prać. Za leniwa jestem:)
>
> To jak to? NIKT nie kocha swojej pralki na tyle, żeby mógł ją z czystym

A owszem - Diana P65 - ma ok 15 lat i dziala bez zarzutu

5. Data: 2007-09-21 22:21:21

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hankiel" <p...@g...pl> wrote in message

> A owszem - Diana P65 - ma ok 15 lat i dziala bez zarzutu

:))) Moja Diana też dożyła pięknego, dwucyfrowego wieku. Dopiero tuż przed
śmiercią zaczęła podupadać na zdrowiu. W tamtych czasach nawet mi do głowy
nie przyszło, że w pralce może się grzyb zalęgnąć. Brandt zapadł na grzybicę
po 1 roku od zakupu. Walka trwała prawie 4 lata, ale nie zamierzam więcej
inwestować w nowe dozowniki, nowe fartuchy i środki zwalczające grzyby i
pleśnie. Tym sposobem młodzik Brandt dostaje eksmisję, a ja szukam pralki z
SENSOWNYM dozownikiem... Bo źródłem infekcji był, niestety, właśnie
dozownik.
Anka

6. Data: 2007-09-21 23:12:19

Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pleśnie. Tym sposobem młodzik Brandt dostaje eksmisję, a ja szukam pralki
> SENSOWNYM dozownikiem... Bo źródłem infekcji był, niestety, właśnie

To chyba wynik nowoczesności a raczej nowoczesnych proszków piorących w
zimnej wodzie. Kiedyś od czasu do czasu prało się na 90 stopni i to łądnie
dezynfekowało.

Pozdr.
Janusz

7. Data: 2007-09-22 17:23:31

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. NIE grzybiejąca

A gdzie i jak Ci się ten grzyb objawił? Mam whirpoola ładowanego od góry,
ale nie polecam, zaraz się wyłamały plastikowe osłonki od zawiasów w
drzwiczkach. Dozownik faktycznie nie jest najlepszym rozwiązaniem - zawsze
coś zostaje po wlaniu płynu czy wsypaniu proszku i trzeba czyścić. Od
pewnego czasu płyny do prania i proszki wlewam/wsypuję bezpośrednio do
bębna - oczywiście nie da się tego zrobić z płynem do płukania;), ale zawsze
to mniej roboty.

Pozdr. Ewa

8. Data: 2007-09-22 18:32:07

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message

> [...]
> pewnego czasu płyny do prania i proszki wlewam/wsypuję bezpośrednio do
> bębna - oczywiście nie da się tego zrobić z płynem do płukania;), ale

Najpierw w dozowniku się objawił. Brandt ma taki dozownik, do którego
zakamarków bardzo trudno jest dotrzeć - właściwie jest to niemożliwe.
Dozownik jest nierozbieralny, a jednocześnie od tyłu jest przeźroczysty,
czyli spokojnie i bezradnie można sobie patrzeć, jak grzybek rośnie.
Przelewanie wrzątkiem, chlorem, moczenie całego dozownika w środkach
grzybobójczych też nie daje efektów, bo tam nie ma jak dotrzeć, żeby to
mechanicznie wyczyścić - można tylko płukać.
Po ostatniej dezynfekcji pralki, wymianie dozownika i fartucha, zaczęłam lać
płyny i sypać proszek bezpośrednio na bęben - tak jak Ty. Płyn do płukania
też - nastawiałam program bez odwirowania, otwierałam klapę, wlewałam płyn
na bęben, przełączałam na płukanie z wirowaniem i kontynuuowałam program.
Teraz dozownik wygląda znośnie, za to grzyb jest na całej klapie od wewnątrz
i znów na całym fartuchu. Mam dość:((((
Anka

9. Data: 2007-09-22 19:28:35

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sat, 22 Sep 2007 00:00:08 +0200, name: Hankiel:

> A owszem - Diana P65 - ma ok 15 lat i dziala bez zarzutu

Znam, służyła długo, ale że niezawodnie to nie mogę
powiedzieć. Strasznie pordzewiały blachy, zepsuł się
zamek i trzeba było się mocno tłuc, żeby otworzyć pralkę,
no i parę innych rzeczy, których już nie pamiętam.
Wadą było to, że trzeba było się strasznie schylać.
Zaletą, że w przeciwieństwie do dzisiejszych pralek
ładowancyh od góry między klapą a bębnem nie było
kilkunastocentymetroego "komina", dostęp był lepszy.
Oczywiście zamknięcie bębna potrafiło urwać palca jeśli
ktoś nie miał wprawy :)
Obecnie Elektroluks działa chyba już ponad 6 lat,
na razie (odpukać) bez problemów.

Pozdrawiam
Miroo

10. Data: 2007-09-22 20:12:23

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miroo" <m...@C...LETTERSpl> wrote in message

> Obecnie Elektroluks działa chyba już ponad 6 lat,
> na razie (odpukać) bez problemów.

Ładowany od góry? I nie ma grzyba? I nie wyczyniasz extra-cyrków z suszeniem
i czyszczeniem go po każdym praniu? To podaj, pliz, jakieś szczegóły. Model
na przykład?

Ja akurat z Elekroluxem mam same dobre doświadczenia, więc może i do pralki
będę miała szczęście.. .
Anka

obtłuczona wanna
[W-wa] Gdzie / jak baner z napisem ?
Okap do zabudowy
mechanizm wypychajacy na zewnatrz kosz na smieci
Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?