Kto ma SUPER pralkę?

51. Data: 2007-10-06 07:15:08

Temat: Re: Kto ma SUPER pralkę?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
news:fe6l1n$7h7$1@inews.gazeta.pl...

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> po
> płukania?

> nowe to
>
> Przeczytaj wątek od początek.

Odpowiadałam w kontekście wypowiedzi osobnika Poldekk. I właśnych doświadczeń,
że nie tylko z najnowszej pralki da się wyjąć już taki ufajdany proszkiem a
płynem do płukania.
Jasne?

Nalać wrzątku.

Qra

52. Data: 2007-10-06 10:14:25

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> wrote in message

> to sprawe masz juz prostą, szukaj pralki z dozownikiem ktory mozna umyć i
ma
> prosta budowę!

Toż od początku wątku dokładnie o to pytam:)))
Anka

53. Data: 2007-10-06 10:24:45

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
doświadczeń,
> że nie tylko z najnowszej pralki da się wyjąć już taki ufajdany proszkiem

Tak jasne, jak czysty dozownik - tylko, że ta metoda NIC nie daje. PRECZYTAJ
wątek od początek. Dozownik jest czyszczony regularnie POZA pralką.
Bezskutecznie.

> Nalać wrzątku.

Nie pomaga! Nalanie chloru, moczenie całego dozownika w chlorze, nalanie
środka grzybobójczego, moczenie w środku grzybobójczym, dłubanie wacikami,
drucikami itp, itd też NIE DZIAŁA. Zostają resztki, które po jakimś czasie
zaczynają nabierać bardzo apetycznego czarnego kolorku...
Jasne?
Anka

54. Data: 2007-10-07 09:09:30

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Toż od początku wątku dokładnie o to pytam:)))

To w czym problem, padło już kilka proponowanych marek, idziesz do sklepu
gdzie jest duzy wybor pralek i zwracasz uwage na szuflady w tych modelach co
Cie interesuja. Bo inaczej to nie bardzo rozumiem na jaka informacje w tym
watku czekasz. Myslisz, ze istnieje jeden "idealny" model pralki, ktory jest
trzymany w tajemnicy i nagle ktos go ujawni i jeszcze moze da Ci gwarancje
na pismie ;) Dostalas sporo rad i uwag, ale decyzja nalezy do Ciebie i nie
bój się sama coś wybrać oczywiście uwzgledniając to o czym była a mowa.

Tomek

55. Data: 2007-10-07 11:53:21

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> Cie interesuja. Bo inaczej to nie bardzo rozumiem na jaka informacje w tym

Ja już na żadną. Wszystko wiem. Tylko że ciągle ktoś się wcina z dobrą radą,
żebym po prostu wyjęła dozownik i porządnie go umyła. Wątek dawno
zakończony, ale te "dobre rady" ciągle jeszcze ktoś dorzuca:)))
Anka

56. Data: 2007-10-08 17:22:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wątek dawno
> zakończony,

Jak to zrobiłaś?

Qra

57. Data: 2007-10-10 12:45:41

Od: "Patka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poldekk" napisał w wiadomości

> Moim zdaniem pleśń w pralce nie wynika z tego, czy innego modelu, lecz
> zależy od tego, czy się nie zostawiło prania w pralce na dłuższy czas,
> żeby sobie leżało zamknięte w wilgotnym wnętrzu pralki. Jeżeli tak się
> robi od czasu do czasu, to pleśń w pralce murowana. Acha - i jeszcze w
> instrukcji mojej pralki jest napisane, żeby od czasu do czasu wykonać
> pranie nie 90'C nawet jeżeli nie ma się nic do wyprania w takiej
> temperaturze, to można na pusto. Przypuszczam, że chodzi właśnie o
> zabicie pleśni.

Janse - a jak wytlumaczysz, ze to samo postepowanie
(zostawienie na dluzej wypranego prania w zamknietej pralce)
w pralkach ladowanych od przodu
nie skutkuje rozwojem plesni/grzyba?

A moze to wada uszczelki gumowej z której
wykonana jest obejma górnej klapy
w pralkach ładowanych od góry?

Swoją drogą niedomycie podajnika proszku/plynu
jest w jakims stopniu wskazowka skad grzyb sie bierze.

Dodam, ze puszczanie prania na 90 stopni wcale nie likwiduje problemu
To samo dot. prania (pustego) ze srodkiem odkazajacym czy wybielajacym
zawierającym chlor.

Patka

58. Data: 2007-10-13 12:59:23

Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patka wrote:

> Janse - a jak wytlumaczysz, ze to samo postepowanie
> (zostawienie na dluzej wypranego prania w zamknietej pralce)
> w pralkach ladowanych od przodu
> nie skutkuje rozwojem plesni/grzyba?

Powoduje. Sam jeszcze niedawno miałem pralkę ładowaną od przodu i
kompletnie zapleśniałą. Jeden z mieszkańców tego mieszkania miał zwyczaj
nastawiać pranie i zapominać.

> Dodam, ze puszczanie prania na 90 stopni wcale nie likwiduje problemu
> To samo dot. prania (pustego) ze srodkiem odkazajacym czy wybielajacym
> zawierającym chlor.

Może nie likwiduje, ale regularnie przeprowadzane zapobiega.

59. Data: 2007-10-15 09:44:27

Od: "Patka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nastawiać pranie i zapominać.
>

> Może nie likwiduje, ale regularnie przeprowadzane zapobiega.

W mojej pralce nie zostawiam zamknietej klapy
i nie przetrzymuje wypranych ubrań
-piore rzeczy uzywajac żelu (wlewa sie toto do bębna pralki)
wiec pojemnik na proszek jest tylko zakamieniony.

A grzyb pod uszczelka od samego poczatku rozkwita :(
Niestety zanim doszłam skad taki brzydki zapach sie
wydobywa, uplynelo troche czasu.

Musiałabym regularnie wymieniać uszczelke a to i zabawa i wydatek.
I wiem ze nigdy wiecej nie kupie
Elektroluxa
ani ladowanego od gory ani od przodu.

BTW
W mojej poprzedniej pralce nigdy nie mialam taki problemów.

Patka

obtłuczona wanna
[W-wa] Gdzie / jak baner z napisem ?
Okap do zabudowy
mechanizm wypychajacy na zewnatrz kosz na smieci
Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?