Kto ma SUPER pralkę?

41. Data: 2007-09-27 08:30:13

Temat: Re: Kto ma SUPER pralkę?
Od: sh <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:
> Czy możecie mi polecić pralkę, z ktorej jesteście NAPRAWDĘ zadowoleni?

a ja jestem zadowolony z mastercooka (kosztowal 1200), ktorego mam od
poltora roku.
Co do grzyba, to moze to ma znaczenie, a moze nie, ale po kazdym praniu
zostawiam pralke i dozownik otwarte i dodatkowo wycieram do sucha gumowy
fartuch uszczelniajacy drzwi. Zadnego grzyba nie ma.

--
sh

42. Data: 2007-09-27 08:47:16

Temat: Biała bawełniana posciel
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To może odkupisz ode mnie z dziesięć nowiutkich kompletów, nieuzywane i
nierozpakowane, zostały po rodzicach?
Serio pytam...
JaC

-----

43. Data: 2007-09-28 05:07:35

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 16:59, "miranka" wrote:
> [...]
> No to klops. To już nie wiem, co kupić.

Może na sam początek oczyszczacz powietrza? On, co prawda, jest do
lodówki, ale chyba pralce ozon nie zaszkodzi?
http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php
Szkodzą mu dwie rzeczy:
1. woda
2. wstrząsy
Prać go nie zamierzasz i chyba ręce Ci się nie trzęsą, by go uszkodzić
kiedy byś go wkładała do bębna?
No i z tego co wyczytałam, to chronić przed gwałtownym ociepleniem, a
zmieniać/wyjmować baterie, gdy będzie już miał temp. otoczenia.

--
Pozdrawiam :)
JM

44. Data: 2007-09-28 08:37:18

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
.com...

Może na sam początek oczyszczacz powietrza? On, co prawda, jest do
lodówki, ale chyba pralce ozon nie zaszkodzi?
http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php

A to działa? Bo ja raczej z dużym dystansem do takich bajerów podchodzę.
Anka

45. Data: 2007-10-05 12:31:24

Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:

> Ty po prostu nie wiesz, o czym piszesz:(. Grzyb w pralce ładowanej od góry
> jest na całym fartuchu i na całej klapie od wewnątrz, że o dozowniku nie
> wspomnę. Wyżej już pisałam - dozownik w tych pralkach nie daje się tak łatwo
> wymyć, jak szufladka. Grzbyb śmierdzi, brudzi bieliznę, jest rakotwórczy -
> wdycham go za każdym razem, kiedy wyciągam pranie. Nie, nie przesadzam i nie
> mam obsesji na punkcie grzyba.

Również nie lubię pleśni w pralce. Wszystkie ciuchy potem nieświeżo
pachną. Nie mniej jednak dozownik proszku/płynu w chyba wszystkich
obecnie sprzedawanych pralkach ładowanych od góry można wyjąć i wymyć.
Nawet zalecają to w instrukcji obsługi mojej pralki.

46. Data: 2007-10-05 12:36:24

Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patka wrote:

> Zaraz obsesja - chociaz poczekaj -
> jakbys mial pralke smierdzaca grzybem to - no tak -
> tez mialbys na tym punkcie obsesje ;).
>
> Pralke Bosh'a ładowana od przodu znam - tam tez nic sie nie dzieje.

Moim zdaniem pleśń w pralce nie wynika z tego, czy innego modelu, lecz
zależy od tego, czy się nie zostawiło prania w pralce na dłuższy czas,
żeby sobie leżało zamknięte w wilgotnym wnętrzu pralki. Jeżeli tak się
robi od czasu do czasu, to pleśń w pralce murowana. Acha - i jeszcze w
instrukcji mojej pralki jest napisane, żeby od czasu do czasu wykonać
pranie nie 90'C nawet jeżeli nie ma się nic do wyprania w takiej
temperaturze, to można na pusto. Przypuszczam, że chodzi właśnie o
zabicie pleśni.

47. Data: 2007-10-05 18:24:53

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Poldekk" <n...@g...pl> wrote in message

> Również nie lubię pleśni w pralce. Wszystkie ciuchy potem nieświeżo
> pachną. Nie mniej jednak dozownik proszku/płynu w chyba wszystkich
> obecnie sprzedawanych pralkach ładowanych od góry można wyjąć i wymyć.

Można. Próbowałeś kiedyś? Ale nie taki świeżutki prosto spod igły, ale po
praniu, kiedy w dozowniku są resztki proszku i resztki płynu do płukania?
Anka

48. Data: 2007-10-05 20:59:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "Poldekk" <n...@g...pl> wrote in message

> Można. Próbowałeś kiedyś? Ale nie taki świeżutki prosto spod igły, ale po
> praniu, kiedy w dozowniku są resztki proszku i resztki płynu do płukania?

Tak. Wyjmuje się i myje zwłaszcza te po używaniu proszków i płynów. Bo nowe to
IMO nie bardzo z czego jest myć :-)

Qra

49. Data: 2007-10-06 00:31:50

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Tak. Wyjmuje się i myje zwłaszcza te po używaniu proszków i płynów. Bo
nowe to
> IMO nie bardzo z czego jest myć :-)

Przeczytaj wątek od początek. Dozownik w mojej pralce nie daje się domyć -
jest nierozbieralny, ma koszmarnie skomplikowaną budowę i w zakamarkach
zostaje przyklejony proszek i resztki płynu. Do tych miejsc nie ma dostępu,
żeby usunąć te resztki mechanicznie, a samo płukanie nic nie daje. Dozownik
z tylu jest przeźroczysty, więc widzę co się tam dzieje, a jednak nie mam
sposobu, żeby to wyczyścić.
Anka

50. Data: 2007-10-06 07:12:28

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dozownik
> z tylu jest przeźroczysty, więc widzę co się tam dzieje, a jednak nie mam

to sprawe masz juz prostą, szukaj pralki z dozownikiem ktory mozna umyć i ma
prosta budowę!

Tomek

obtłuczona wanna
[W-wa] Gdzie / jak baner z napisem ?
Okap do zabudowy
mechanizm wypychajacy na zewnatrz kosz na smieci
Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?