ochrona

1. Data: 2001-12-11 11:05:42

Temat: ochrona
Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje przeczytać artukul:
http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1071
893

Pozdrawiam

- Frank

2. Data: 2001-12-11 12:00:25

Temat: Re: ochrona
Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank" <f...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
news:9v4pmc$f2$1@news.tpi.pl...

> Proponuje przeczytać artukul:
> http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1071
893

Przeczytałem i....
No Panie i Panowie przyznawać, kto z Was nosi czarny gatniturek z
emblematem? Kto miast kulą podpiera się karabinem, a kto jeździ wózkiem z
napędem turbo i kogutami? I zdradźcie - jak Wy to robicie?
Z szyderczym pozdrowieniem
Prusak

PS. A tak poważnie, to trzeba płakać nad tym. Niestety.

3. Data: 2001-12-12 13:42:13

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prusak" <p...@p...onet.pl>
> [...]
> emblematem? Kto miast kulą podpiera się karabinem, a kto jeździ wózkiem z
> napędem turbo i kogutami? I zdradźcie - jak Wy to robicie?

Haaaa - Polak potrafi (samo zycie)

http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1071
893
[.....]
.... z inwalidzkich przywilejów korzystają zdrowi młodzieńcy, odpowiada:
- Nie ja wymyśliłem te przepisy, ......

--

-
Pozdr.....

4. Data: 2001-12-12 17:14:20

Od: "amigo" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie przepisy to można znaleźć w naszym kochanym kraju, w ochronach banków
jest sporo pracowników-"niepełnosprawnych" którzy posiadają licencje
pierwszego i drugiego stopnia.Są to osoby niepełnosprawne tylko jakie,te
które orzeczenia dostają nie od orzeczników kochanego ZUS, ale mają swoje
komisje orzekające.Tam p.Belka powinien poszukać pieniędzy,gro ludzi po
prostu uciekło jak zaczął palić się grunt pod nogami,byli to
mundurowi,komuniści,pracownicy SB, a teraz są wielkimi rencistami

Użytkownik "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

5. Data: 2001-12-13 08:16:07

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

amigo napisał(a):

> [...]
> prostu uciekło jak zaczął palić się grunt pod nogami,byli to
> mundurowi,komuniści,pracownicy SB, a teraz są wielkimi rencistami

Temat stary jak rzeka, już kilka razy pisałem o ZPChr jako Agencjacch ochrony
:-))

W sumie jest to "Chroniąca Praca" , może zaczniemy rozumieć skrót ZPChr
jako Zkaład Pacy Chroniącej ;-)

Ale niestety są takie przepisy w Ustawie o rechabilitacji :-(

Fakt że tak idą krociowe sumy - nasze sumy !!!!

Ciekawe co na to np. POPON, który zrzesza takich pracodawców.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |