octopus

1. Data: 2005-04-18 15:21:45

Temat: octopus
Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
kupilem octopus baby i nie bardzo teraz wiem co robic. Do tej pory zawsze
jak jadlem osmiorniczki to byly same lapy i troche tego co te lapy laczy. W
sumie bardzo dobre miesko. Te, ktore kupilem teraz sa swieze i maja jeszcze
jajowata glowe, czy ta glowe tez sie je? Czy trzeba ja odciac i wyrzucic?
Mozna (trzeba) ja jakos wykorzystac? Jak by ktos wiedzial co z ta glowa
zrobic to bede wdzieczny za info.
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2005-04-18 23:04:11

Temat: Re: octopus
Od: "Dario" <D...@N...nu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jajowata glowe, czy ta glowe tez sie je? Czy trzeba ja odciac i wyrzucic?
> Mozna (trzeba) ja jakos wykorzystac? Jak by ktos wiedzial co z ta glowa

Wydlub oczy, oczysc z trzewi i wszelkich organow i pozostalosci po nich i po
ugotowanie, grilowaniu, smazeniu, pieczeniu zycze smacznego.

Dario

Kuchnia turecka - oryginalna
Kopytka inaczej
maszynka do miesa