oczewki

11. Data: 2002-06-20 12:36:53

Temat: Re: oczewki
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <c...@o...net.pl> napisał w wiadomości
news:aes7sj$3gi$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "barbarja" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

nie jest to takie straszne :-)

> http://www.mavit.com.pl/
> Obejrzyj sobie film i poczytaj. Wydaje sie to calkiem bezpieczne.

I jeszcze tu: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz/?x=ulubione/in
dex.php

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

12. Data: 2002-06-20 13:08:07

Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik barbarja <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aesa1n$89h$...@n...onet.pl...
ze
> zarzucilam uzywanie kropoli - zeby mi sie znowu nie pomylilo...
> teraz to troche mnie przeraza ze nie moge pomylic oczy lewego z parawym bo
> mam rozne wady-tzn. pewnie moge tylko ze mniej wtedy zobacze;
>
> a jeszcze sie spytam: jaki plynu do czyszczenia uzywacie - ja dostalam
> Complete Comfort plus firmy Allergan(czy moge w ostatecznosci zamiast
> kropelek wlac go sobie do oka?) no i jakie sa koszty soczewek? bo cos mi
> sie wydaje ze troche przeplacilam: za 6 acuve2 zaplacilam 110...

ja za 2 soczewki Acuve2 płącę 30 zł więc chyba nie przepłaciłaś. a co do
mylenia się z soczewką prawą i lewą to trzeba sobie wyrobić nawyk od
zaczynania np. od lewego oka efekt prawie 100% sam testowałem.
Na operację lepiej sie nie decydować, wielu ludzi ma potem małe problemy
np. widzenie w nocy), niektórzy mają duże problemy. pamiętaj soczewki
możesz zawsze wyżycić do kosza a po operacji już nic nie zrobisz.

pzdr SebaX

13. Data: 2002-06-20 13:55:38

Od: "barbarja" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na operację lepiej sie nie decydować, wielu ludzi ma potem małe problemy
> np. widzenie w nocy), niektórzy mają duże problemy. pamiętaj soczewki
> możesz zawsze wyżycić do kosza a po operacji już nic nie zrobisz.

no wlasnie - co bedzie jak znajde sie w tych kilku procentach powiklan -
poza tym moja wada nie jest az taka wielka zeby az tak ryzykowac (lo-3 i
po-3,5)

barbarja

14. Data: 2002-06-20 14:42:54

Temat: Re:[bylo] oczewki [jest] operacja oczu
Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SebaX" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> Na operację lepiej sie nie decydować, wielu ludzi ma potem małe problemy
> np. widzenie w nocy), niektórzy mają duże problemy. pamiętaj soczewki
> możesz zawsze wyżycić do kosza a po operacji już nic nie zrobisz.

No wiec, z tego co ja czytalam o operacji metoda LASIK, to powiklan prawie
nie ma. Bardzo dokladnie diagnozuja przed zabiegiem (nie kazdy sie nadaje).
Trwa to niedlugo, jest absolutnie niekrwawe, a stopien odzyskanego widzenia
jest absolutnie nieporownywalny z okularami, czy soczewkami. W nocy, to ja i
tak kiepsko widze (np. rozmazuja mi sie swiatla, nie lubie prowadzic
samochodu, bo mnie oslepiaja jadacy z naprzeciwka itp;). Co do wyrzucenia do
kosza, to ja bym bardzo chciala, te wszelkie protezy wywalic i wreszcie moc
widziec dobrze golym okiem.
Jedyny mankament tej operacji, to spory koszt (razem z badaniami ponad 4
tys.), ale chyba sie zdecyduje w przyszlosci.
Iza

15. Data: 2002-06-21 06:23:46

Temat: Re: Re:[bylo] oczewki [jest] operacja oczu
Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <c...@o...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aesplc$f0o$...@n...onet.pl...

> [...]

> Jedyny mankament tej operacji, to spory koszt (razem z badaniami ponad 4
> tys.), ale chyba sie zdecyduje w przyszlosci.

Koszt to chyba najmniejszy problem, wystarczy się zameldować gdzieś w
Śląskim jeśli masz rodzinę, jeśli nie to płacisz komuś za meldunek parę zł,
a tamtejsza kasa chorych fundnie Ci tą operację.Znam dwie osoby które
przeszły zabieg metodą Lasik i wszystko jest OK, ale jeśli o mnie chodzi to
nie chciałbym sie znależdż w tych kilku procentach. Masel wysłał link do
swojej strony możesz pooglądać co grozi w razie powikłań. Jeśli o mnie
chodzi to gdyby nie soczewki to zdecydowałbym się na operację, ale soczewki
całkowicie mi wystarczają, czuję że je mam dopiero po długim noszeniu w
ciężkich warunkach np. godz. 1 w nocy siedzę w knajpie gdzie palą.

pzdr SebaX

PS. Jeśli się zdecydujesz na LASIK to życzę powodzenia, statystycznie szanse
są duże.

16. Data: 2002-06-21 07:34:36

Od: "Clio [bylo Iza]" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Masel wysłał link do
> swojej strony możesz pooglądać co grozi w razie powikłań.

Ktory to link, znalazlam tylk filmik pokazujacy zabieg???

> [...]
> całkowicie mi wystarczają, czuję że je mam dopiero po długim noszeniu w
> ciężkich warunkach np. godz. 1 w nocy siedzę w knajpie gdzie palą.

Ja tez sie troche boje, ale pokusa widzenia idealnego (bo podobno nie da sie
tego porownac z korekcja soczewkami, o okularach nie wspomninajac) jest
duza...No, a te niedogodnosci jednak sa...

Iza

17. Data: 2002-06-21 09:13:51

Od: "barbarja" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jeszcze znalazlam cos takiego:

http://www.pulsmed.com.pl/

podobno pelna para startuja we wrzesniu;

a te koszty to mnie przerazily myslalam ze to bedzie max 4tys. no i jeszcze
powrot do zdrowia : nie przemeczanie oka itp. hmmm chyba bym musiala
pozegnac sie z praca gdybym powiedziala szefowi ze przez miesiac to ja nie
bede pracowac przy kompie....

barbarja

18. Data: 2002-06-21 11:57:16

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Clio [bylo Iza]" <c...@o...net.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "SebaX" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> . Masel wysłał link do
> Ktory to link, znalazlam tylk filmik pokazujacy zabieg???

Hmmm - kobieta :-(((
Niecierpliwosc macie wrodzona, czy nabywacie tego brzydkiego zwyczaju z
wiekiem??? :-)

Wystarczylo przewinac do dzialu zdrowie, ciut nizej jest okulistkya i
jeszcze nizej .....

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Logika zabija życie.
Antoine de Saint-Exupery

19. Data: 2002-06-21 13:04:41

Od: "Clio [bylo Iza]" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmmm - kobieta :-(((

Kobieta...a co, nie lubisz kobiet??? Czyzby meski szowinista?!? :-)))

> Niecierpliwosc macie wrodzona, czy nabywacie tego brzydkiego zwyczaju z
> wiekiem??? :-)

Ja mam wrodzona:-)

> Wystarczylo przewinac do dzialu zdrowie, ciut nizej jest okulistkya i
> jeszcze nizej .....

Oki, dzieki:)

Iza

20. Data: 2002-06-24 11:58:47

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieta...a co, nie lubisz kobiet??? Czyzby meski szowinista?!? :-)))

i świnia :-)))
A tak na serio - kobiety - a zwłaszcza jedną - UWIELBIAM :-))

> Ja mam wrodzona:-)

:-)

> Oki, dzieki:)

Nie ma sprawy - mam nadzieje, ze sie przydalo :-)

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Ludzie, którzy kochają w życiu tylko raz, to w rzeczywistości istoty puste.
To co uchodzi w ich pojęciu za wierność i uczciwość, j
est albo siłą przyzwyczajenia, albo imaginacją.
Oskar Wilde

wstydliwy problem
Bardzo potrzbne
migdalki