Re: oczewki

From: "SebaX" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: oczewki
Date: Thu, 20 Jun 2002 15:08:07 +0200

Użytkownik barbarja <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aesa1n$89h$...@n...onet.pl...
ze
> zarzucilam uzywanie kropoli - zeby mi sie znowu nie pomylilo...
> teraz to troche mnie przeraza ze nie moge pomylic oczy lewego z parawym bo
> mam rozne wady-tzn. pewnie moge tylko ze mniej wtedy zobacze;
>
> a jeszcze sie spytam: jaki plynu do czyszczenia uzywacie - ja dostalam
> Complete Comfort plus firmy Allergan(czy moge w ostatecznosci zamiast
> kropelek wlac go sobie do oka?) no i jakie sa koszty soczewek? bo cos mi
> sie wydaje ze troche przeplacilam: za 6 acuve2 zaplacilam 110...

ja za 2 soczewki Acuve2 płącę 30 zł więc chyba nie przepłaciłaś. a co do
mylenia się z soczewką prawą i lewą to trzeba sobie wyrobić nawyk od
zaczynania np. od lewego oka efekt prawie 100% sam testowałem.
Na operację lepiej sie nie decydować, wielu ludzi ma potem małe problemy
np. widzenie w nocy), niektórzy mają duże problemy. pamiętaj soczewki
możesz zawsze wyżycić do kosza a po operacji już nic nie zrobisz.

pzdr SebaX