odkurzacz automatyczny LeRRobotic RV10 - opinie?

1. Data: 2007-11-27 12:20:48

Temat: odkurzacz automatyczny LeRRobotic RV10 - opinie?
Od: Cyb <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy ktos moze sie podzielic doswiadczeniami na temat odkurzacza
automatycznego LeRRobotic RV10:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=265006653
(aukcja przypadkowa, wyskoczyla na 1 stronie googla)

cudow sie nie spodziewam za niecale 300 pln, ale szukam czegos, co
bedzie w miare trwale, w miare czyscilo i nie musi miec bajerow.
raczej bedzie uzywane w stylu "zabieram dziecko do drugiego pokoju,
otwieram okno zeby sie przewietrzylo, puszczam odkurzacz zeby sobie
pobiegal i odkurzyl, po godzinie wylaczam odkurzacz i zamykam okno".
nie zakladam, ze taki odkurzacz wyeliminuje potrzebe odkurzania zwyklym
odkurzaczem, ale moze je zminimalizowac...

czy ktos ma, uzywa i moze podzielic sie opiniami?

pozdarwiam,
Cyb

2. Data: 2007-11-27 13:26:05

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-11-27 13:20, Niejaki/a Cyb bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> witam,
>
> czy ktos moze sie podzielic doswiadczeniami na temat odkurzacza
> automatycznego LeRRobotic RV10:

Moze niedokladnie ten model, ale ogolnie bylo o tym ostatnio - przejrzyj
archiwum.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2007-11-27 15:12:15

Od: Cyb <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla pisze:

> Moze niedokladnie ten model, ale ogolnie bylo o tym ostatnio - przejrzyj
> archiwum.

zanim napisalem to przejrzalem, byl watek o odkurzaczach automatcyznych,
ale glownie o tych po kilka kplnow.. o tym rv10 byly w sumie 2 posty
tego samego czlowieka... wiec jest to tylko 1 odpowiedz na moje pytanie.

wiec zwracam sie do ogolu z prostym i jednoznacznym pytaniem, a nuz ktos
odpowie ;-)

pozdarwiam,
Cyb

4. Data: 2007-11-30 19:08:47

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytałem ludzi co go kupili na allegro i opinie pozytywne. Oto kilka
cytatów. Moze i ja sie skuszę:)
Witam!
Ten odkurzacz naprawdę sprząta.Najlepiej sobie radzi z parkietem i
płytkami,gorzej z dywanami-może dlatego że mam futrzaki długowłose w domu i
jest troszkę sierści.Wchodzi pod sofy,fotele,meble.Ja jestem
zadowolona.Oczywiście od czasu do czasu odkurzam normalnym odkurzaczem.
Pozdrawiam.
witam!!
Nie mam dywanów tylko płytki.cały kurz z podłogi, kocie kudły posprzata a
mam kota.W tygodniu nie muszę odkurzać.Jeden feler że jak się skończy
bateria naładuje się ale dalej sama nie sprząta trzeba włączyć
ręcznie,Moja mam ma tą roombę za 3000 zł to bardzo ładnie sprząta dywany
,wyczesze a ma też kota.Pozdrawiam Magda

Witam, U mnie sprawdza się bez zarzutu. Używamy go głównie do paneli i
terrakoty. Na gładkich wykładzinach też OK. Na grubych dywanach raczej nie
działa.

5. Data: 2007-12-03 14:27:02

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałęm też inną opinie :)

Tak prawde mowiac to raczej jest zabawka dla dzieci albo dla psow :). Na
cieniutki dywan ledwo daje rade wejsc. Panele i plytki dosyc dobrze czysci
ale trzeba miec anielska cierpliwosc bo czyszczenie kuchni z salonem ok. 30
metrow zajmuje mu najmniej 40 minut.Zwyklym odkurzaczem zrobilabym to w 5
minut.Katow wcale nie odkurza bo nie da rady tam dojechac. Jezeli mam byc
szczera to raczej nie kupilabym go jeszcze raz.

zlew granitowy - czym czyścić
Zmywarka -OPINIE
KTO MA KUCHENKĘ GORENJE K 7710 W ??
Napowietrzacz pod prysznic ?