odkurzacz centralny - robic?

1. Data: 2004-05-24 08:40:41

Temat: odkurzacz centralny - robic?
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie od znajomego bez sieci

Czy w nowo budowanym domu klasc do tego rury?
Czy ktos ma takie cudo juz kilka lat i zechcial by sie podzielic
refleksjami?

gdzies slyszalem ze rury zaczynaja smierdziec starym kurzem po latach czy to
prawda?

musta

1. Data: 2004-05-24 19:30:04

Temat: Re: odkurzacz centralny - robic?
Od: "Grzegorz Lizner" <g...@i...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> refleksjami?
>
> gdzies slyszalem ze rury zaczynaja smierdziec starym kurzem po latach czy

Mieszkalem jakis czas w Toronto i moja rodzinka w nowym domu miala firmy
BEAM - dostepny u nas w kraju tez... Dwulatek dzialal OK i nic nie
smierdzialo... Unit byl w garazu...

1. Data: 2004-05-25 06:08:10

Od: "Ann" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> refleksjami?
>
> gdzies slyszalem ze rury zaczynaja smierdziec starym kurzem po latach czy

Wprawdzie my nie robilismy tego ale tez chcialam. Przekonalo mnie jednak to,
ze rzeczywiscie te rury w srodku sa brudne i zakurzone i przez to moze
pojawic sie jakies robactwo.

Pozdrawiam
Ann

1. Data: 2004-05-25 14:54:54

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze rzeczywiscie te rury w srodku sa brudne i zakurzone i przez to moze
> pojawic sie jakies robactwo.
Myslac w ten sposob to robaztwo moze sie zagniezdzic wszedzie, za szafa,
pod podloga na strychu itp. Akurat w rurach to najmniejszy problem, zasysasz
specjalny proszek czyszczaco odkazajacy i po robactwie...

1. Data: 2004-05-26 19:36:00

Od: "Andrzej" <u...@t...lt> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
to,
> ze rzeczywiscie te rury w srodku sa brudne i zakurzone i przez to moze

Tam przecież jest szybkość ok. 100 km h. Jaki robak to wytrzyma ???
Pozdrawiam z Wilna
Andrzej

1. Data: 2004-05-27 15:00:19

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.05.2004 21:36, Użytkownik Andrzej napisał:

> Tam przecież jest szybkość ok. 100 km h.

Jak doszedłeś do tego ?

> Pozdrawiam z Wilna

Pozdrawiam z Bydgoszczy :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-05-27 15:16:51

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy w nowo budowanym domu klasc do tego rury?
> Czy ktos ma takie cudo juz kilka lat i zechcial by sie podzielic

W mieszkaniu i malym domu mija sie z celem taka instalacja. Ona zaczyna miec
sens dopiero przy hotelu, pensjonacie.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-05-28 06:04:39

Od: " " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> refleksjami?
>
> gdzies slyszalem ze rury zaczynaja smierdziec starym kurzem po latach czy to

Witaj,
Nie odpowiem Ci na to pytanie jako doświadczony użytkownik, ale ponieważ sam
miałem taki sam problem to podzielę się moimi przemyśleniami. Zdecydowałem
się na zrobienie instalacji na etapie budowy bo po jej zakończeniu to jest to
już poważny kłopot. Przy założeniu korzystania z węża o dł. 7 metrów
wystarczyło zainstalować trzy "puszki" na gniazda, jedno dodatkowe w garażu i
jeszcze w kuchni możliwość podłączenia tzw. "automatycznej szufelki". Dom
parterowy ok. 160m kw. Koszt materiałów na tym etapie nie przekroczył 400-500
złotych, instalację zrobiłem sam w dwa popołudnia. Puszki do zamontowania
gniazd są zlicowane z pow. tynku więc po założeniu zaślepek nie są specjalnie
widoczne. Teraz jeśli przyjdzie mi ochota (i gotówka ;)) wystarczy zamontować
jednostkę centralną i gniazda i gotowe. Podjęcie decyzji o instalowaniu
odkurzacza centralnego w wykończonym domu to już nie ta skala problemu.
Życzę trafnej decyzji i pozdrawiam, Ed.

1. Data: 2004-05-28 21:07:11

Od: "Andrzej" <u...@t...lt> szukaj wiadomości tego autora

˛
Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:40b6029c$1@news.vogel.pl...

> Jak doszedłeś do tego ?

> Pozdrawiam z Bydgoszczy :-)
>
> --
> Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl
>
> NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU

Jak doszedłem do Wilna ??? Czy też do szybkości ??? Jeżeli do szybkości to
takie dane dają producenci
Andrzej

1. Data: 2004-06-03 09:48:36

Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam przecież jest szybkość ok. 100 km h. Jaki robak to wytrzyma ???
> Pozdrawiam z Wilna

A nie słyszałeś o robakach przywiezionych z Księżyca?
Na Ziemi słabo wysterylizowali jakąś sondę. Poleciała, wróciła i znaleźli
żywe bakterie.
Z leciały duuużo szybciej :)

Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"