zmywarka i jej dziwne reakcje

1. Data: 2004-05-24 08:38:05

Temat: zmywarka i jej dziwne reakcje
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow,

Mam pytanie o dziwna reakcje mojej zmywarki. Jest to Bosch z panelem
wewnetrznym takim czarnym. Nie wiem dokladnie jaki to moze byc model.
Czasami jest taka dziwna reakcja ze po wlozeniu kostki i po calym cyklu
zmywania jak otwieram zmywarke okazuje sie ze nie cala kostka sie do konca
rozpuscila. Dodatkowo zacieki z niej sa na naczyniach i dzwiczkach zmywarki.
Nie mam pojecia co to moze byc
.... nie zawsze sie tak dzieje, ale od czasu do czasu.
Bede wdzieczny za info. Pozdrawiam,

Piotrek

1. Data: 2004-05-24 08:51:40

Temat: Re: zmywarka i jej dziwne reakcje
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"petresku" <p...@o...pl> wrote in message

> Nie mam pojecia co to moze byc
> .... nie zawsze sie tak dzieje, ale od czasu do czasu.

Układaj uważniej naczynia w środku, najprawdopodobniej od czasu do
czasu coś wystaje przez kratki wózka i wiatraczek z dyszami blokuje.

J.

1. Data: 2004-05-24 09:32:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał(a):

> Układaj uważniej naczynia w środku, najprawdopodobniej od czasu do
> czasu coś wystaje przez kratki wózka i wiatraczek z dyszami blokuje.

Niekoniecznie. Mnie się coś takiego dzieje z kostkami Robot (czy jakoś tak,
takie w pomarańczowym opakowaniu). Wszystko inne działa bez problemu, więc
podejrzewam badziewność tych kostek, bo po pierwszym takim przypadku zmywarka
została obejrzana i ładowana była starannie.

JoP

1. Data: 2004-05-24 09:37:11

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 24 May 2004 10:51:40 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> i powiedziała:

> Układaj uważniej naczynia w środku, najprawdopodobniej od czasu do
> czasu coś wystaje przez kratki wózka i wiatraczek z dyszami blokuje.

Mnie się tak zdarzyło, jak wywlekłam kosz górny (w celu umycia kratki z
kuchenki i rusztu z piekarniku) - kostka była nie spłukana. Natomiast
wystarczyło przepłukać (programem do szybkiego spłukania) i naczynia
były czyste, kratka i ruszt też (no, w miarę, trzeba było domyć trochę
łapą, ale o niebo lepiej niż przed myciem).

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-05-24 12:21:34

Od: " zayebisty" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak może być jeżeli są zatkane dziurki w ramionach myjących, lub są (te
ramiona) zablokowane naczyniami. Może też być uszkodzona zmywarka (za mało
wody). Z proszkami też różnie bywa. _Nie polecam_ środków typu 3 w 1 lub
2 w 1.

1. Data: 2004-05-24 14:07:56

Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik >> zayebisty << napisał:

> [...]
> (te ramiona) zablokowane naczyniami. Może też być uszkodzona zmywarka
> (za mało wody). Z proszkami też różnie bywa. _Nie polecam_ środków

Ha! Tylko gdzie kupić proszek do zmywarki 1 w 1? Od pół roku szukam w
Gdańsku proszku bez żadnych cudactw i d*pa. Albo tabletki "wszystko w
jednej", albo proszek z conajmniej "dwa w jednym". Ozłocę za info, gdzie w
Gdańsku kupić zwykły proszek do zmywarki (Somat, Calgonit itp.).

--
* * * * * * * *
Tymczasem,

1. Data: 2004-05-24 15:22:59

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednej", albo proszek z conajmniej "dwa w jednym". Ozłocę za info, gdzie w
> Gdańsku kupić zwykły proszek do zmywarki (Somat, Calgonit itp.).

W Geant i w Auchan w wawie jest - czy u was napewno tam nie ma?

1. Data: 2004-05-24 15:54:01

Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik >> Musta << napisał:

(...)

> W Geant i w Auchan w wawie jest - czy u was napewno tam nie ma?

ZWYKŁEGO proszku nie ma. Tylko mieszanki w wielkich, żółtych,
plastikowych butlach wypełnionych do połowy 2.5 kg Calgonitem.
A ja szukam zwykłego proszku, takiego w foliowych torbach bez dodatków.

--
* * * * * * * *

1. Data: 2004-05-25 08:13:18

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 May 2004 17:54:01 +0200, "Adro" <a...@p...Tyskie.org> wrote:

> ZWYKŁEGO proszku nie ma. Tylko mieszanki w wielkich, żółtych,
>plastikowych butlach wypełnionych do połowy 2.5 kg Calgonitem.
>A ja szukam zwykłego proszku, takiego w foliowych torbach bez dodatków.

Zwykły proszek Robot, po ok. 12-13zł, w każdym supermarkecie (przynajmniej we
wrocławiu). Używam od pół roku z zadowoleniem.
BTW: ostatnio stwierdziłem, że na chemię do zmywarki wydaję mniej niż przedtem
na płyny do mycia naczyń :)
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2004-05-25 14:23:23

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ZWYKŁEGO proszku nie ma. Tylko mieszanki w wielkich, żółtych,
> plastikowych butlach wypełnionych do połowy 2.5 kg Calgonitem.
> A ja szukam zwykłego proszku, takiego w foliowych torbach bez dodatków.

To czego Ty szukasz? ;)
Ja kupuję taki żółty proszek Calgonit - co Ty w nim masz 2 w 1? W moim jest
tylko proszek, osobno wlewam płyn i osobno sól.

pzdr
Krzysiek

Moskitiery TESA "z metra"
Bionaire serwis w Warszawie