Moskitiery TESA "z metra"

1. Data: 2004-05-24 08:19:57

Temat: Moskitiery TESA "z metra"
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiło się coś takiego w Tesco - być może jest to rozwiązanie tańsze od
montażu stałych siatek czy siatkowych drzwi na balkon. Nie wiem tylko czy
sprawdzi się w praktyce...

Używał ktoś może?

Opis siatek i mocowań jest tu:
<http://www.tesa.pl/consumer/products/category/0,100
9,13105,00.html>

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-05-24 09:27:30

Temat: Re: Moskitiery TESA "z metra"
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> Pojawiło się coś takiego w Tesco - być może jest to rozwiązanie tańsze od
> montażu stałych siatek czy siatkowych drzwi na balkon. Nie wiem tylko czy
> sprawdzi się w praktyce...

Witam

A moglabys napisac w jakich cenach sa te moskietiery i czy sa tez te rzepy
samoprzylepne?

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-05-24 09:44:11

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tysia wystukał:

> Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości

> A moglabys napisac w jakich cenach sa te moskietiery i czy sa tez te rzepy
> samoprzylepne?

Nie, bo nie sprawdziłam... :)))

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "NigrybšdŸ"

1. Data: 2004-05-24 10:10:18

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Używał ktoś może?

Ja uzywam juz od 2 lat na oknach i sprawdza sie swietnie. Na drzwiach
balkonowych nie probowalam.

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-05-24 12:19:18

Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pojawiło się coś takiego w Tesco

Na jakim dziale tego szukać? Dzisiaj będę...

Ewa

1. Data: 2004-05-24 12:55:28

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jo'Asia" <j...@h...pl> wrote in message
> [...]
tańsze od
> montażu stałych siatek czy siatkowych drzwi na balkon. Nie wiem

Oprócz tesco jest to też do kupienia w chyba każdym hipermarkecie
budowlanym. Oprócz tej tesy widziałem też jakies rodzimej produkcji, o
połowę tańsze, niestety tylko białe, a jak pamiętam rady
doświadczonych z zeszłego sezonu, biała moskitiera to raczej głupi
pomysł.
A i co do tytułu wątku: one niestety nie są z metra. A przynajmniej ja
takich nie widziałem. Kupuje się konkretny wymiar i co najwyżej można
go sobie dociąć jeśli jest za duży.

J.

1. Data: 2004-05-24 13:25:11

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wystukał:

> [...]
> połowę tańsze, niestety tylko białe, a jak pamiętam rady
> doświadczonych z zeszłego sezonu, biała moskitiera to raczej głupi

Szczególnie jak się z okna widzi urocze kominy EC Łęg... :)

> A i co do tytułu wątku: one niestety nie są z metra. A przynajmniej ja
> takich nie widziałem. Kupuje się konkretny wymiar i co najwyżej można
> go sobie dociąć jeśli jest za duży.

No fakt. Ale u mnie akurat największa załatwia sprawę z trzema oknami,
które się otwiera do wietrzenia.

Jo'Asia

--
O Elbereth! Gil tonie! (Ostrze elfów)

1. Data: 2004-05-24 13:25:54

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

szulik wystukał:

> Na jakim dziale tego szukać? Dzisiaj będę...

W krakowskim Tesco stał pan z promocją obok stoiska z taśmami
izolacyjnymi, klejącymi etc.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Wojna œwiatów: w rybnowadze"

1. Data: 2004-05-24 14:39:39

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.05.2004 10:19, Użytkownik Jo'Asia napisał:

> Opis siatek i mocowań jest tu:
> <http://www.tesa.pl/consumer/products/category/0,100
9,13105,00.html>

Przepraszam z góry za odejście od tematu. Link sprawdziłem i ... mam
pytanie. Jaki kolor to "antracytowy" ? Pytam bo wzmiankowane moskitiery
są dostępne również w tym kolorze.

Daltonistą nie jestem ale ... nie wiem :-(

Dodam jeszcze, że ostatnio będąc w IKEI widziałem moskitierę zawieszaną
nad łóżkiem tj. http://tinyurl.com/2m38x Co o tym sądzicie ? Ja skłaniam
się do zakupu...

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-05-24 14:45:26

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wystukał:

> [...]
> są dostępne również w tym kolorze.

> Daltonistą nie jestem ale ... nie wiem :-(

Antracyt, twarda odmiana węgla kamiennego, o bardzo małej zawartości
części lotnych i dużym cieple spalania. Antracyt zawiera ponad 92%
pierwiastka węgla. Jest czarny, często z szarawym odcieniem, ma silny
połysk, prawie metaliczny.

Czyli IMO prawie-że-czarny-ale-nie-całkiem ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.. |'.__.
Fear me, love me, do as I say and I will be your Framling

Bionaire serwis w Warszawie
Konserwacja kamienia
KREDYT NA KAZDA KIESZEN !!! - [@SPAM@]
podłogi z drewna klejonego warstwowo
Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool