Moskitiery TESA "z metra"

1. Data: 2004-05-24 15:00:22

Temat: Re: Moskitiery TESA "z metra"
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.05.2004 16:45, Użytkownik Jo'Asia napisał:

> Czyli IMO prawie-że-czarny-ale-nie-całkiem ;)

Dzięki :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-05-24 16:45:07

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl>
napisał w wiadomości news:40b20967$1@news.vogel.pl...

> Przepraszam z góry za odejście od tematu. Link sprawdziłem i
... mam
> pytanie. Jaki kolor to "antracytowy" ? Pytam bo wzmiankowane
moskitiery
> są dostępne również w tym kolorze.

Czarny Wojtku, Czarny ;-)
I nie daj się paniom naszym kochanym przekonać, że kolorów jest
więcej niż szesnaście ;-)))

J.

1. Data: 2004-05-24 20:19:20

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.05.2004 18:45, Użytkownik Jarek P. napisał:

> Czarny Wojtku, Czarny ;-)
Tak, teraz już wiem :-) Zastanawia mnie tylko jedno. Jak można w okna
"wsadzić" czarną (no dobra - antracytową ;-) ) siatkę ? Brrrr....

> I nie daj się paniom naszym kochanym przekonać, że kolorów jest
> więcej niż szesnaście ;-)))

He, he :-D
Przeczytaj proszę mojego posta http://tinyurl.com/22pjj i ... uwierz, że
kolorów jak dla mnie jest więcej niż 16-ście :-)

Odchodząc lekko od tematu - dzisiaj rozpoczął się montaż moich mebli w
kuchni - tak wiem: wreszcie ;-)

Kolor szary ... frontów wyszedł mym zdaniem rewelacja :-), jutro
przywożą blaty i montują i później jeszcze jedna powtórka z dorabianiem
dodatkowych frontów, które muszą być dopasowane w "praniu" z racji
krzywizn ścian mojej kuchni i ... moim roztargnieniem. Za kilkanaście
dni może gdzieś w necie pojawią się zdjęcia.

A teraz do Hanki :-) Jak tam zdjęcia Twojej kuchni ? Są ?

Pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-05-24 21:24:12

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:40b25902$1@news.vogel.pl...

> Tak, teraz już wiem :-) Zastanawia mnie tylko jedno. Jak można
w okna
> "wsadzić" czarną (no dobra - antracytową ;-) ) siatkę ?
Brrrr....

Mozna mozna. Taka siatka po rozpięciu wcale nie jest czarna tylko
przezroczysta a o ile pamiętam zeznania doświadczonych userów,
czarna siatka jest wbrew pozorom w oknie mniej widoczna od
białej. I na początku i (zwłaszcza!!!) po paru miesiącach, jak
biała siatka już będzie taka trochę mniej biała a więcej ohydna.

> He, he :-D
> Przeczytaj proszę mojego posta http://tinyurl.com/22pjj i ...
uwierz, że > kolorów jak dla mnie jest więcej niż 16-ście :-)

Bleee, pedał albo dekorator wnętrz ;-> (bez urazy, kawał stary
jedynie cytuję :-)))))) )

J.

1. Data: 2004-05-25 14:26:34

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slonk0" <s...@w...pl> wrote in message
> Ja uzywam juz od 2 lat na oknach i sprawdza sie swietnie. Na drzwiach
> balkonowych nie probowalam.

A jak z zaciemnieniem pomieszczenia i widocznością? Jak to wygląda w
praktyce za oknem jak się patrzy przez nie? Mocno przyciemnia i czy
przeszkadza w patrzeniu?

pzdr
Krzysiek

1. Data: 2004-05-26 10:16:35

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak z zaciemnieniem pomieszczenia i widocznością? Jak to wygląda w
> praktyce za oknem jak się patrzy przez nie? Mocno przyciemnia i czy
> [...]

Biale moskitiery faktycznie ograniczaja widocznosc i sa widoczne z zewnatrz.
Polecam czarne, ktorych z zewnatrz prawie nie widac (musisz sie dobrze
przygladac) a i widok przez nie jest o niebo lepszy (oczywiscie widac ta
siatke i nigdy nie uzyskasz widoku takiego jak bez siatki, ale to jest do
przyjecia, a dzieki temu nie masz much i pajakow!!! brrr w mieszkaniu).

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

Bionaire serwis w Warszawie
Konserwacja kamienia
KREDYT NA KAZDA KIESZEN !!! - [@SPAM@]
podłogi z drewna klejonego warstwowo
Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool