Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool

1. Data: 2004-05-23 17:15:32

Temat: Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool
Od: "pakarob" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
odwieczny problem co kupic?, chodzi o chlodziarko zamrazarke do zabudowy ..
po przegladnieciu archiwum zostal BOSCH i WHIRLPOOL
BOSCH KIM 30471 i WHIRLPOOL ART 471/3 (gwarancja 7 lat na agregat; układ
chłodniczy i perforację obudowy)
moze jakies subiektywne oceny sznownych grupowiczow pomoga w zakupie

1. Data: 2004-05-23 21:19:14

Od: "Alr" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pakarob" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chłodniczy i perforację obudowy)
> moze jakies subiektywne oceny sznownych grupowiczow pomoga w zakupie

Mialem Whirpoola, nie pamietam typu (2 agregaty, 2 m wzrostu). Chodzil jak
traktor, wymielilem na Elektroluxa i jest OK, juz o tym pisalem- w obu
(Whir.. i Elekt...) byly takie same agregaty, firma ZEM...., tyle tylko, ze
Elektrolux ma oba ZEM, a Whirpool ma 1 ZEM a drugi - Danfoss. Dodam, ze
halasowal wlasnie ten ZEM....

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2004-05-24 08:56:04

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
..
> po przegladnieciu archiwum zostal BOSCH i WHIRLPOOL

Whirlpoola odradzam. U nas po 4 latach na tylnej ściance lodówki osadza się
warstwa śniegu grubości 2 cm po około 2 tygodniach od rozmrożenia. Dodam, że
jest to tzw. lodówka samorozmrażająca się (nie wiem, czy to akurat ten
model, o który pytasz, ale też do zabudowy - jak chcesz, to mogę poszukać
gdzieś w papierach i dokładnie podać jaki to model).
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-05-24 09:49:25

Od: "pakarob" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje nie trzeba, wszystko wskazuje jednak na BOSCH-a

1. Data: 2004-05-24 18:59:24

Od: "ziolo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chłodniczy i perforację obudowy)
> moze jakies subiektywne oceny sznownych grupowiczow pomoga w zakupie

Niedawno też zastanawiałem się nad wyborem lodówek i WHIRLPOOLA nawet nie
brałem pod uwagę.
Zastanów się jednak, czy BOSCH klasy A (KIM 30471) jest Ci potrzebny. Sporo
tańsza (ok 500-600 zł.) jest
odmiana tej lodówki w klasie B - a mianowicie (KIM 29471). Po wielu
przemyśleniach i radach zdecydowałem się
na LIEBHERRA KIS 3242 (klasa B, ale niewiele gorsza niż A, bo zużywa wg
producaenta 360 kWh/rok).
Jest cichutka, chłodzi, mrozi, szklane półki, specjalna półka na butelki,
wszystko można zdemontować w łatwy sposób, więc
łatwo się myje. Kosztowała ok. 2000. Jak na razie nie żałuję zakupu.

1. Data: 2004-05-24 19:40:16

Od: "pakarob" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LIEBHERRA KIS 3242 cena 2029 PLN
BOSCH KIM30471 cena 2059 PLN
BOSCH KIM29471 grak
wiec chyba jednak BOSCH

1. Data: 2004-05-24 19:50:34

Od: "ziolo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> LIEBHERRA KIS 3242 cena 2029 PLN
> BOSCH KIM30471 cena 2059 PLN
> BOSCH KIM29471 grak
> wiec chyba jednak BOSCH
> Pozdrawiam

To chyba nie są ceny katalogowe?

1. Data: 2004-05-24 19:51:04

Od: "pakarob" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie
to sa ceny ze sklepu
www.kuchnia.waw.pl

1. Data: 2004-05-24 20:08:48

Od: "ziolo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nie
> to sa ceny ze sklepu
> www.kuchnia.waw.pl

Tak myślałem. Też zastanawiałem się nad zakupami w Internecie, ale po tym,
jak u głównego dystrybutora marek SIEMENS i BOSCH (firma BSH Polska)
dowiedziałem się, że żadna firma oferująca AGD w internecie nie zaopatruje
się u nich, stwierdziłem, że nie będę kupował produktów nieznanego
pochodzenia (chociaż o produktach w sklepie też do końca nie możemy być o
tym przekonani ;-)).
natomiast ceny sklepowe (o ile dobrze pamiętam) kształtowały się na
poziomie:
LIEBHERR KIS 3242 cena ok. 2200 PLN (wytargowałem rabat, więc skończyło
się na 2000)
BOSCH KIM30471 cena ok. 2500 PLN
BOSCH KIM29471 cena ok. 1900 PLN (tutaj cena była jakaś promocyjna -
zdaje się, że na model "ze sklepu")
i jescze jedno - faktycznie KIM29471 nie jest spotykany w sklepach
internetowych (przynajmniej ja nie znalazłem), ale w takich MediaMarktach,
MARS-ach, EURO, AVANS z reguły bywały.

Aha - jeszcze mi się przypomniała jedna opinia w jednym ze sklepów: BOSCH i
SIEMENS (jeżeli chodzi o AGD) to w zasadzie to samo, ale SIEMENS to trochę
lepsze jakościowo materiały ;-)

Ale jak chcesz BOSCHA - też dobra firma i myślę, że będziesz zadowolony!!!

1. Data: 2004-05-24 21:15:57

Od: "pakarob" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilem u nich zamywarke tez boscha
dostalem fakture
oryginalna kart gwarancyjna
towar dowiezli dobrze zapakowany wiec to chyba oryginalny bosch
a cena w Mars agd (po rabacie 10%) i tak byla nizsza o okolo 200 zl
pozdrawiam

ściana w barwach maskujących
ściana w barwach maskujących
farba dulux - peka i odpada..dlaczego?