ściana w barwach maskujących

1. Data: 2004-05-23 17:07:24

Temat: ściana w barwach maskujących
Od: "Koposia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejhej
Mam do Was pytanko - w jaki sposób pomalować ścianę w maskujących kolorach (tj.
tak jak wozy bojowy lub mundury wojskowe). Czy zastosować jakiś szablon??
Bo sama nie mam koncepcji a malowanie ściany o wymiarach 2,5mx3,5m z ręki nie
bardzo mi się uśmiecha.
Proszę o wsparcie koncepcyjne ;-)
Z góry dzięki.
Pozdrówka
Koposia i bojowy Kuba

1. Data: 2004-05-24 12:10:30

Temat: Re: ściana w barwach maskujących
Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nakleić liście??
JaC

1. Data: 2004-05-24 13:12:17

Od: "anieza" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koposia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości w jaki
sposób pomalować ścianę w maskujących kolorach (tj.
> tak jak wozy bojowy lub mundury wojskowe). Czy zastosować jakiś szablon??
>
> Koposia i bojowy Kuba

a może rozwiązaniem będzie siatka maskująca ( kupiona w sklepie z wojskowymi
rzeczami) i zawieszona na jednej ze ścian albo pod sufitem.
a jak sie znudzi zawsze można zdjąc i schowac gdzieś i nie trzeba znów bawic
sie w malowanie ścian.
pozdr
Agnieszka Orzechowska

1. Data: 2004-05-24 16:19:34

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rzeczami) i zawieszona na jednej ze ścian albo pod sufitem.
> a jak sie znudzi zawsze można zdjąc i schowac gdzieś i nie trzeba znów bawic

Ale ja właśnie chcę koniecznie pomalować ściany i nie widzę problemu w ich
malowaniu co jakiś czas tylko po to żeby je odświeżyć.
A siatka maskująca strasznie źle mi się kojarzy - ze stęchłą salą gimnastyczną
albo harcówką ;-/
> pozdr
> Agnieszka Orzechowska
Pozdrawiam serdecznie
Koposia

1. Data: 2004-05-24 17:57:54

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też się zastanawialiśmy, dlaczego większość harcerek w szarych mundurkach
miała grube nogi...
;-)
JaC

1. Data: 2004-05-24 18:15:34

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 May 2004 19:57:54 +0200 I had a dream that 666 <d...@o...pl> wrote:
> Też się zastanawialiśmy, dlaczego większość harcerek w szarych mundurkach
> miała grube nogi...

Eeeee tam - harcerki to najładniejsze i najseksowniejsze dziewczyny - i
z każdym się będę kłócił, kto twierdzi inaczej ;)

1. Data: 2004-05-24 18:22:20

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wodniaczki tak :-))
JaC

1. Data: 2004-05-24 18:52:46

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 May 2004 20:22:20 +0200 I had a dream that 666 <d...@o...pl> wrote:
> każdym się będę kłócił, kto twierdzi inaczej ;)
> Wodniaczki tak :-))

Przede wszystkim :)
Sam byłem kilka lat w wodniakach :)

Odpisuj POD!!!!

1. Data: 2004-05-24 20:16:09

Od: "Koposia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przede wszystkim :)
> Sam byłem kilka lat w wodniakach :)
>
> Grzegorz Janoszka

Eeeee...
Chciałabym zwrócić szanownym kolegom dyskretnie uwagę na offffftopicowanie
i poprosić o powrót do interesującego mnie meritum sprawy ;-)))
Pozdros
Koposia

1. Data: 2004-05-24 20:59:06

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze, do meritum.
To zależy, ile w łydce.
Wedle tego dobieramy rozmiar pędzla :-)
JaC

> Eeeee...
> Chciałabym zwrócić szanownym kolegom dyskretnie uwagę na offffftopicowanie
i poprosić o powrót do interesującego mnie meritum sprawy ;-)))

ściana w barwach maskujących
farba dulux - peka i odpada..dlaczego?
numer domu
Pralka ARDO nawalila :(