podłogi z drewna klejonego warstwowo

1. Data: 2004-05-23 18:49:21

Temat: podłogi z drewna klejonego warstwowo
Od: "marush" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów
Mam pytanie: co myślicie o podłogach z drewna klejonego warstwowo? Mam tu na
myśli produkt Stolarki wołomin? Ja mam dylemat pomiędzy tą podłogą a
panelami? Jeśli ktoś ma u siebie coś takiego proszę o komentarze

1. Data: 2004-05-25 05:35:03

Temat: Re: podłogi z drewna klejonego warstwowo
Od: "Arkadiusz Mizerski" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie: co myślicie o podłogach z drewna klejonego warstwowo? Mam tu na
> myśli produkt Stolarki wołomin? Ja mam dylemat pomiędzy tą podłogą a
> panelami? Jeśli ktoś ma u siebie coś takiego proszę o komentarze

Ja mam u siebie właśnie ten wyrób (buk). Jestem zadowolony. Układałem z moim
ojcem - 2 pokoje (prostokątny 3m x 5m i kwadratowy 4,5m x 4,5m z małą wnęką).
WYgląda bardzo dobrze, łatwo się czyści. No i chyba zaletą jest to, że po
kilku latach można z raz cyklinować.

Pozdr.
AM

Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool
ściana w barwach maskujących
ściana w barwach maskujących
farba dulux - peka i odpada..dlaczego?
numer domu