odkurzacz i żelazko jakie?

1. Data: 2011-01-12 13:49:23

Temat: odkurzacz i żelazko jakie?
Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?
odkurzacz (do tej pory zelmer syrius) nie zdzierżył i wyzionął ducha po 2
latach - rozpadła się szczotka, teleskop, odpadło koło. Do sprzatania jest
około 120m panele i kafle. interesują mnie workowce z dużym workiem co
powiecie o BOSCHu?

żelazko - trójka małych dzieci więc dosyć mocno eksploatowane zastanawiamy
się nad systemowym

czekam na jakieś propozycje uwagi

Adam

2. Data: 2011-01-13 08:22:39

Temat: Re: odkurzacz i żelazko jakie?
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?

Ja kupiłem Zelmer MULTIPRO 01z013.
/10 litrów/
Np. tu jest:
http://www.techbaza.pl/produkt/oferta-sklepowa/odkur
zacz-zelmer--multipro-01z013/9311

Żelazko mam Tefal. Jest OK.

3. Data: 2011-01-13 12:02:53

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 14:49, Adam pisze:
> [...]
> latach - rozpadła się szczotka, teleskop, odpadło koło. Do sprzatania jest

Do odkurzania kafli i paneli to wszystko będzie dobre, nawet zelmer.

________MAT_______

4. Data: 2011-01-13 12:14:29

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiecie o BOSCHu?
>
> żelazko - trójka małych dzieci więc dosyć mocno eksploatowane zastanawiamy

Ja mam na razie 70m2 paneli i kilkanaście m2 trakoty, a wkrótce ta ilość
podwoi się.
Do gładkich powierzchni bezkonkurencyjna jest moim zdaniem ssawka Philipsa
do parkietów - z dwoma dyskami polerującymi. Ja ma Elektroluxa Ultra
Silencer z rurami i ssawką Philipsa. Elektrolux dzięki długiemu kablowi ma
12 metrów zasięgu, pracuje bardzo kulturalnie.

Stary 9-letni Philips miał dzień słabości, więc na szybko kupiłem
Electroluxa, jednak nadal dzielnie służy do innych zadań.

Oto wspomniana ssawka:
http://allegro.pl/ssawka-super-parquet-oryg-philips-
do-wszystkich-i1406343722.html
i odkurzacz taki jak ten:
http://allegro.pl/odkurzacz-electrolux-ultra-silenc-
agd-w-wa-fv-gw-i1402888490.html

Jeśli chodzi o żelazko, to jedna z serii Philipsów ma dużą średnicę wlewu
wody. Jego poprzednik służył u mnie 8 lat.
Tu jest podobny model:
http://allegro.pl/zelazko-philips-gc-3531-2200w-i139
2825340.html

Pozdrawiam,
Druid29

5. Data: 2011-01-13 12:29:47

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

> Do odkurzania kafli i paneli to wszystko będzie dobre, nawet zelmer.

niestety nie - zelmer wytrzymał 2 lata - trochę krótko - wcześniej
electrolux działał 6 lat

Adam

6. Data: 2011-01-13 12:31:30

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

> niestety nie - zelmer wytrzymał 2 lata - trochę krótko - wcześniej
> electrolux działał 6 lat

Tak się nie da oszacować.
Im nowszy "wynalazek", tym szybciej się psuje. :-)

7. Data: 2011-01-13 12:41:39

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Tak się nie da oszacować.
> Im nowszy "wynalazek", tym szybciej się psuje. :-)

niestety mam świadomość
a co powiecie o Dysonie? podobno nie do zdarcia - tylko ta cena...

Adam

8. Data: 2011-01-13 14:06:26

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

A może taki:

http://www.oleole.pl/odkurzacze/miele-s-4212-grafito
wy.bhtml

Firma dobra.

9. Data: 2011-01-13 21:37:59

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 14:49:23 +0100, Adam napisał(a):
> witam,
> muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?

Co do odkurzacza to nie poradzę - poleciłbym wodny, ale to nei ten budżet...

> żelazko - trójka małych dzieci więc dosyć mocno eksploatowane zastanawiamy
> się nad systemowym

No to może już stację parową? Kosztuje nieco więcej niż porządne klasyczne
żelazko, a bardzo przyspiesza prasowanie (wystarczy raz przejechać zamiast
się cackać)...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

10. Data: 2011-01-13 21:47:11

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żelazko, a bardzo przyspiesza prasowanie (wystarczy raz przejechać zamiast

wybór padł na:
żelazko philips GC 8420 (stacja parowa)
odkurzacz electrolux ZE 355

Adam

Test tabletek do zmywarek.
cena zabudowy kuchni
Transformator z hamerykanskiego na polskie.
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki