odstające uszy

1. Data: 2004-08-23 18:02:05

Temat: odstające uszy
Od: "Judyta Piskorz" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej od urodzenia mam odstające uszy chciałabym się dowiedzieć ile kosztuje
taki zabieg, czy jest bezpieczny, jak przebiega i gdzie go można
przeprowadzić. Jestem z Raciborza.

2. Data: 2004-08-23 20:26:32

Temat: Re: odstające uszy
Od: "Francik Kopytko" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Lekarzem nie jestem, ale mam znajomego ktory wykonywal sobie taki zabieg bo
mial odstajace uszy. Z tego co mowil kosztuje to 2000 zl. Przebywal w
szpitalu 1 dzien. Byla to klinika plastyczna w krakowie, ale dokladnie ktora
nie wiem. W tej chwili czyje sie dobrze no i od razu po zabiegu czul sie
dobrze, moze go tylko troche bolalo, no bo wiadomo mial zalozone szwy ale
nic poza tym. Jak twierdzi teraz lepiej mu psyhcicznie.

Pozdrawiam Violka

Nieuzależniający lek nasenny...
nie pamietam czy wzielam tabletke
czy martwy zab moze bolec?