odstraszacze na psy.

1. Data: 2009-03-22 14:43:47

Temat: odstraszacze na psy.
Od: " ja" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nieogrodzony na razie ogórdek, jak to w Polsce bywa włąsciciele psów nie
bacząc na uprawy wyprowadzają swoje kundle na nasze działki. psy niszczą
wszystkie mlode uprawy a teraz wschodzące wczesne kwiaty,. Jak się pzred tym
zabezpieczyć/
jakieś odstraszacze warte szczegolnej uwagi może macie?

2. Data: 2009-03-22 16:27:48

Temat: Re: odstraszacze na psy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Mar 2009 15:43:47 +0100, ja napisał(a):

> Mam nieogrodzony na razie ogórdek, jak to w Polsce bywa włąsciciele psów nie
> bacząc na uprawy wyprowadzają swoje kundle na nasze działki.

Ba. Paskudna ta Polska - że też Unia jeszcze nam nie zabroniła trzymać te
polskie kundle! A polskie wróble należałoby wystrzelać - wyjadają nasiona
świeżo posianych warzywek i latają po każdym prywatnym nieogrodzonym niebie
:->

> psy niszczą
> wszystkie mlode uprawy a teraz wschodzące wczesne kwiaty,. Jak się pzred tym
> zabezpieczyć/
> jakieś odstraszacze warte szczegolnej uwagi może macie?

Odstraszyć trudno, ale wilcze doły wystarczą zamiast ogrodzenia:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wilcze_do%C5%82y

3. Data: 2009-03-22 16:39:49

Od: " ja" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odstraszyć trudno, ale wilcze doły wystarczą zamiast ogrodzenia:
jak masz tylko tyle idiotyzmów do powiedzenia to babci zamelduj.

4. Data: 2009-03-22 16:50:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Mar 2009 17:39:49 +0100, ja napisał(a):

> jak masz tylko tyle idiotyzmów do powiedzenia to babci zamelduj.

Idiotyzmem jest uprawa czegokolwiek na nieogrodzonym terenie i liczenie na
to, że żaden pies nie wejdzie. Psy uwielbiają świeżo skopany teren. O ile
będziesz miała własnego psa, to się ostatecznie o tym przekonasz - na razie
masz pretensje tylko do obcych, a własny pies nauczy Cię jeszcze więcej,
tylko do kogo wtedy będą pretensje?

5. Data: 2009-03-22 17:52:04

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2009-03-22 17:27, Niejaki/a Ikselka bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Odstraszyć trudno, ale wilcze doły wystarczą zamiast ogrodzenia:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wilcze_do%C5%82y

WEZ! Bo jeszcze jakis idiota potraktuje to powaznie!

BTW Znajomy mi opowiadal ze jeden gosc ktory ostatnio kupil w okolicy
dom mial pretense do swojego bezposredniego sasiada ze jego kot wchodzi
do niego na dzialke. Gosc podobno poprosil zeby wlasciciel kota
wytlumaczyl kotu za ma nie wchodzic na dzialke tego pierwszego :-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

6. Data: 2009-03-22 20:36:10

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " ja" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zabezpieczyć/
> jakieś odstraszacze warte szczegolnej uwagi może macie?

lepiej zrób ogrodzenie - u mnie na wsi pewnej nocy przyszły dziki i przekopały
pare ogródków :)

7. Data: 2009-03-22 21:50:26

Od: "adam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kot wchodzi do niego na dzialke. Gosc podobno poprosil zeby
> wlasciciel kota wytlumaczyl kotu za ma nie wchodzic na dzialke tego

Ja rozumiem tego goscia. Mi kot sasiada kilkukrotnie wyzarl obias dla
robotnikow. Nie mozna nic zostawic na wierzchu, bo zaraz tego nie ma.
Do kota kamieniami oczywiscie nierzucalem, ale z sasiadem pogadalem.
Czy to slon, czy kon, czy tylko niewinny kotek wlasciciel odpowiada za
niego. Zamierzam stworzyc u siebie mala oaze dla ptakow i nie
chcialbym, zeby np miejsce dokarmiania bylo lowiskiem dla kota
sasiada.
Adam

8. Data: 2009-03-22 22:39:55

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam wrote:

> [...]
> niego. Zamierzam stworzyc u siebie mala oaze dla ptakow i nie
> chcialbym, zeby np miejsce dokarmiania bylo lowiskiem dla kota

kup sobie psa.

9. Data: 2009-03-22 23:03:45

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kup sobie psa.

Kup psa, a nie tylko koty, ale i ptaki, zwłaszcza te, które wiją gniazda
nisko nad ziemią, przeniosą się poza Twoją oazę. Sprawdzone.
Przy okazji - nie rozumiem jakim cudem jeden kot domowy mógł wyżreć obiad
iluś robotnikom. Chyba, że kot-mamut, tygrys czy inna pantera ;)
JBP

10. Data: 2009-03-23 07:06:45

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam pisze:

> [...]
> niego. Zamierzam stworzyc u siebie mala oaze dla ptakow i nie
> chcialbym, zeby np miejsce dokarmiania bylo lowiskiem dla kota

Taka historia prawdziwa:

Kot jednego sąsiada zakradał się do gołebnika drugiego sąsiada
i sie doigrał. Zniknal na kilka dni, wreszcie sie przyczołgał,
strasznie pobity, po to by zawiadomić o swojej krzywdzie
i na zawsze sie pożegnać.

Gołebie i ich hodowca tez nie mieli lekko - ptaki które siadly
na dachu wlasciciela swietej pamieci kota konczyły życie strzalem
z wiatrówki.

Najciekawsze: spór z czasem wygasł, a sąsiedzi się polubili.

pozdro
--
A S

Administracja + problem
Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
Remont po pożarze
czym odplamic kawe
Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?