Szafy Komandor, Senator itp

1. Data: 2009-03-22 17:56:08

Temat: Szafy Komandor, Senator itp
Od: "kichu" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bardzo prosze Szanownych Grupowiczow o porade.
Moja stara szafa zakonczyla zywot, nie chce kupowac kolejnego badziewia,
mysle o szafie "komandora"
Niestety nie mam mozliwosci ogladniecia takiej szafy na zywo, rowniez
wszelkie konsultacje z salonem sprzedazy moge zalatwic tylko telefonicznie.
Czym roznia sie profile stalowe od aluminiowych jesli chodzi o
funkcjonalnosc, trwalosc itp?
Czy warto inwestowac w polki czy tez taniej bedzie je wykonac we wlasnym
zakresie (szafe bedzie skladal zaprzyjazniony stolarz).Na co jeszcze zwrocic
uwage, co warto kupic a co sobie darowac?
Potrzebuje dwie szafy, jedna z drzwiami z luster, druga z płyty.
dziekuje i pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2009-03-22 22:15:56

Temat: Re: Szafy Komandor, Senator itp
Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Czym roznia sie profile stalowe od aluminiowych jesli chodzi o
> funkcjonalnosc, trwalosc itp?

cena :)
niczym ponad to, mozesz kupic inne tanie profile(gorsze) albo drozsze(rownie
dobre lub lepsze niz komandor)

> Czy warto inwestowac w polki czy tez taniej bedzie je wykonac we wlasnym
> zakresie (szafe bedzie skladal zaprzyjazniony stolarz).

szafa to zadne cudo i kazdy potrafi to wykonac wiec nie ma co przeplacac wg
mnie.
lepiej za zaoszczedzone pieniadze kupic lepsze wozki i profile + dobrze
wyposazyc szafy wg wlasnego uznania.
tak naprawde to montaz jest wazny no i projekt z glowa.

--
pzdr
piotrek

3. Data: 2009-03-23 21:29:24

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Mar 2009 17:56:08 -0000, kichu napisał(a):

> Moja stara szafa zakonczyla zywot, nie chce kupowac kolejnego badziewia,
> mysle o szafie "komandora"

No to marnie trafiłeś, bo obecnie komendor i inne to dość straszny badziew
niestety - zwłaszcza drobne elementy typu uszczelki, szczotki, hamulce.

> Czym roznia sie profile stalowe od aluminiowych jesli chodzi o
> funkcjonalnosc, trwalosc itp?

Aluminiowe są bardzo trwałe, a te anodyzowane na jakiś kolor dodatkowo nie
zmieniają wyglądu, o ile sam ich nie uszkodzisz. Ja mam aluminiowe od
ładnych paru lat i nikt ich nie rozpieszcza, a wyglądają jak nowe.

> Czy warto inwestowac w polki czy tez taniej bedzie je wykonac we wlasnym
> zakresie (szafe bedzie skladal zaprzyjazniony stolarz).Na co jeszcze zwrocic
> uwage, co warto kupic a co sobie darowac?

Zależy, co sam potrafisz zrobić. Szafy systemowe to prościzna dla każdego,
kto nie ma dwóch lewych rąk - ale jeśli nigdy tego nie widziałeś, to po
prostu zleć główną robotę stolarzowi, a półki zawsze sam możesz dodać.

T.

odstraszacze na psy.
Administracja + problem
Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
Remont po pożarze
czym odplamic kawe