Tefal Quick and Hot

1. Data: 2009-03-22 20:04:44

Temat: Tefal Quick and Hot
Od: "aLien" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ma ktoś może tu urządzenie jeśli tak proszę o opinie

pozdrawiam
Artur

2. Data: 2009-03-23 10:37:58

Temat: Re: Tefal Quick and Hot
Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zlaeży, czego oczekujesz.
Musisz miec świadomość, że wylatuje 85°C.
Dla smaku np. kawy rozpuszczalnej to lepiej, niż 100°C
Ale dla parzenia herbaty osobiście wolałbym wrzątek.
Natomiast wydaje się, że oszczedności na energii elektrycznej mogą być spore, bo
nigdy nie uda Ci się zagotować w czajniku dokładnie tyle wody, ile potrzebujesz.
JaC

-----

3. Data: 2009-03-23 11:15:28

Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Potrzebuje urzadzenia wlasnie ktore przygotuje mi kawe i herbate
rozpuszczalna ale takze zaparzy harbate. Czytalem na necie opinie i czesc
osob nazeka na temperature wody i sam nie wiem. Pytanie kolejne czy jest
glosne te urzadzenie. Pytanie drugie jak kupie w MM czy jak mi sie nie
spodoba moge oddac?

4. Data: 2009-03-23 11:55:16

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Cam (a...@c...pl) w wiadomości news:49c76f48$1@news.home.net.pl
nabazgrał(a):

> Pytanie drugie jak kupie w MM czy jak mi sie nie spodoba moge oddac?

Zgodnie z prawem konsumencjkim to nie, ale może MM ma własne warunki co do
zwrotów.
Z drugiej strony nie sądze żeby sklep wziął używany towar spowrotem na stan,
wyobrażasz sobie że kupujesz taki obrzewacz który ktoś już kiedyś testował w
domu i robił sobie z niego kawę lub herbatę ?? zwroty na 75% MM ma ale na
towar nieużywany i nie otwierany z fabrycznego opakowania.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

5. Data: 2009-03-24 14:14:54

Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ok kupiłem i jak na razie jestem zadowolony. Co do moich wątpilowści po
pierwsze: temperatura jest ok aby wypić herbatę trzeba chwilkę odczekać aby
ostygło, przy kawie nie ma problemu gdyż dolewam smietanke, po drugię
urządzenie jest cichsze od mojego tradycyjnego czajnika, po trzecie: średnio
kubek gorącej wody mamy po około 25-30s. (woda gorąca zaczyna lecieć po koło
3-4s.)

pozdrawiam
Artur

6. Data: 2009-03-25 19:19:59

Od: Jarek Hirny <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

A screaming came across the sky, when ąćęłńóśźż wrote:

> Zlaeży, czego oczekujesz.
> Musisz miec świadomość, że wylatuje 85°C.
> Dla smaku np. kawy rozpuszczalnej to lepiej, niż 100°C
> Ale dla parzenia herbaty osobiście wolałbym wrzątek.

To zależy od herbaty :) Mój wulgarny język i tak szczegółów smaków nie
poznaje, ale mówi się (tm), że do zielonej lepsza jest woda niedogotowana.

Jarek
--
Diabelnie trudno kłamać, kiedy człowiek nie zna prawdy.

7. Data: 2009-03-25 20:54:51

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 23, 11:37 am, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> Zlaeży, czego oczekujesz.
> Musisz miec świadomość, że wylatuje 85°C.
> Dla smaku np. kawy rozpuszczalnej to lepiej, niż 100°C

Do smaku rozpusczalnego czegoś zwanego kawą wszystko jedno co wlejesz
i tak świństwo i tak świństwo.

> Ale dla parzenia herbaty osobiście wolałbym wrzątek.

To zależy od herbaty, gatunku herbaty dokładnie. Są takie które
"parzy" się ledwo ciepłą wodą, ale jak ktoś pija rozpuszczalną "kawę"
to może parzyć wszystkie herbaty wrzątkiem

;-)

> Natomiast wydaje się, że oszczedności na energii elektrycznej mogą być spore, bo
nigdy nie uda Ci się zagotować w czajniku dokładnie tyle wody, ile potrzebujesz.

A to dlaczego? Praktyka wielu ludzi mówi że jak się wleje kubek,
odmierzony za pomocą tegoż kubka, to będzie dokładnie tyle wody.
Rozszerzalność wody, pod wpływem ciepła, przy tej ilości nie ma
istotnego znaczenia.

--
ZZ@private

8. Data: 2009-03-25 22:06:59

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris wrote:
> [...]
> kiedyś testował w domu i robił sobie z niego kawę lub herbatę ??
> zwroty na 75% MM ma ale na towar nieużywany i nie otwierany z

nie używany (w praktyce nie noszący widocznych śladów eksploatacji, acz w
firmowym opakowaniu).

można zwrócić i dostaje sie bon na zakup czegoś innego droższego lub w tej
samej cenie.

Szafy Komandor, Senator itp
odstraszacze na psy.
Administracja + problem
Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
Remont po pożarze