Parowar - ma ktoś takie coś?

11. Data: 2005-09-13 09:36:48

Temat: [off topic] moulinex
Od: "aaaaaaajjjaaa" <p...@z...spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dg61gm$fdm$1@proxy.provider.pl...

> Moulinex to jest w ogóle firma, która raczej powinna zabawki dla dzieci
> produkować, albo raczej nie, bo mogłoby być zbyt niebezpiecznie.

Dokładnie tak jest. To samo chciałem napisać.
Już sam wygląd tych urządzeń odstrasza - tak tandetnie wyglądają.
Używałem robota moulinex i nie chcę więcej.

ajja

12. Data: 2005-09-13 11:57:26

Temat: Re: Parowar - ma ktoś takie coś?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

topjes napisał(a):

> Nic takiego nie ma miejsca w moim TEFALu :)

Bo Tefal to jest to! U mnie działa już od 5 lat bez zarzutu. Szkoda, że
Tefal nie robi robotów kuchennych, bo nie miałabym takiego dylematu przy
wyborze.

Ewa

13. Data: 2005-09-13 12:08:40

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moulinex to jest w ogóle firma, która raczej powinna zabawki dla dzieci
> produkować, albo raczej nie, bo mogłoby być zbyt niebezpiecznie. Ja mam
> "robot" (wielkie słowo) Moulinexu, który przy szatkowaniu marchewki (bez
> urazy :-)), mam wrażenie, wyleci w powietrze. A przy miksowaniu obawiam
> się, żeby czasem nóż nie katapultował. Odsunąć się nie mogę, bo
> ustrojstwo wtedy spaceruje w podskokach po całej kuchni ;-).
> Tefal natomiast robi rzeczy IMO niezniszczalne i pewne. Moja koleżanka
> używa od 15 lat żelazka, któe dostała w prezencie ślubnym.

No właśnie lata temu też dostałam żelazko. Muoulinex... I przyrzeklam sobie,
że nic więcej w M. nie chcę. Ale się jednak na ten parowar cholerny
skusiłam. Firmie Moulinex serdecznie dziękujemy po prostu.
I.

14. Data: 2005-09-13 12:31:31

Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Bo Tefal to jest to! U mnie działa już od 5 lat bez zarzutu. Szkoda, że
> Tefal nie robi robotów kuchennych, bo nie miałabym takiego dylematu przy
> wyborze.

Też mam trochę małych rzeczy TEFALa - toster, opiekacz, parowar, czajnik
elektryczny, żelazko - i jestem zadowolony. Tak samo nie mogłem znaleźć
robota i zrobiłem to inaczej. W Makro na promocji kupiłem naszego,
sprawdzonego Zelmera - taki z misą do np ubijania ciast, mieszania itd. A do
tego taki mieszacz Brauna - sam pałąk z miską. I w zupełności to wystarcza,
zaś Braun to równie dobra firma jak TEFAL.
Dla mnie na pewno firmą, której nie kupuję to Philips - fajny design i
funkcjonalność ale tanie plastiki. Wyrzucałem już dobrą lokówkę bo pękł
zatrzask plastikowy i nie dało się go wymienić :/

pzdr
topjes

15. Data: 2005-09-13 12:47:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

topjes napisał(a):

> Dla mnie na pewno firmą, której nie kupuję to Philips - fajny design i
> funkcjonalność ale tanie plastiki. Wyrzucałem już dobrą lokówkę bo pękł
> zatrzask plastikowy i nie dało się go wymienić :/

To jak już narzekamy, to ja jeszcze dodam do kompletnych nieporozumień
sprzęty Whirlpoola, zwłaszcza kuchenki. U mnie ciągle odpadają pokrętła
od gazu i jest to tak upierdliwe, że mam ochotę Whirlpoola znieść z
powierzchni ziemi. Podobno wypuścili kiedyś jakąś wadliwą serię i się
bandyci do tego nie przyznali :-(.

Pozdrawiam
Ewa

16. Data: 2005-09-13 14:31:05

Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]
> od gazu i jest to tak upierdliwe, że mam ochotę Whirlpoola znieść z
> powierzchni ziemi. Podobno wypuścili kiedyś jakąś wadliwą serię i się

No to ja sobie Whirlpoola w zasadzie chwalę. Mam pralkę, lodówkę, mikrofalę,
okap, piekarnik i płytę :))) Nic mi na szczęście - odpukać - nie odpada ;)

pzdr
topjes

17. Data: 2005-09-13 16:37:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

topjes napisał(a):

> No to ja sobie Whirlpoola w zasadzie chwalę. Mam pralkę, lodówkę, mikrofalę,
> okap, piekarnik i płytę :))) Nic mi na szczęście - odpukać - nie odpada ;)

Ja mam okap, mikrofalę, zmywarkę, kuchenkę i lodówkę. Z kuchenką problem
z pokrętłami, a lodówka nie wytrzymuje upałów (strasznie się śnieg
zbiera na tylnej ściance - u Ciebie jset to samo? może to kwestia
zabudowy?). Reszta w zasadzie jest ok, tylko co z tego, kiedy ja głównie
korzystam z lodówki, kuchenki i zmywarki.

Pozdrawiam
Ewa

18. Data: 2005-09-13 21:22:14

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w zasadzie jest ok, tylko co z tego, kiedy ja głównie korzystam z lodówki,

tez mam Spiralę
po 1 roku użytkowania piekarnik czeka na serwis - rozkleiła sie uszczelka
drzwi, lodówka w zabudowie może być - dobra jest szafka/szuflada z
regulowaną temperaturą, płyta ceramiczna dotykowa OK, mikrofala z
obrumienianiem (crisp) i tak modnym obecnie parowarem duże OK, ale zmywara
jednak Bosz, okap Gorenje -bo ze szklanym daszkiem i halogenami był
najtańszy ( a
i tak 2,5 kpln ;( )

19. Data: 2005-09-14 10:52:52

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> No to ja sobie Whirlpoola w zasadzie chwalę. Mam pralkę, lodówkę,
mikrofalę,
> okap, piekarnik i płytę :))) Nic mi na szczęście - odpukać - nie odpada ;)

A jak długo użytkujesz te sprzęty?
I.

20. Data: 2005-09-14 11:56:41

Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <M...@b...pl> wrote in message
> Użytkownik "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> napisał w
wiadomości
> mikrofalę,
>
> A jak długo użytkujesz te sprzęty?

Zaczyna się trzeci rok. Pralka - już piąty :)

pzdr
topjes

ogrzewaczz katalizatorem na propan butan ?
Odprysk emalii w zlewozmywaku
pytanie o kuchenke elektryczna
maskownica grzejnika
falbany doczepiane do rolet