Re: Parowar - ma ktoś takie coś?

From: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Parowar - ma ktoś takie coś?
Date: Tue, 13 Sep 2005 14:31:31 +0200

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
news:dg6eqp$mp8$1@proxy.provider.pl...

> Bo Tefal to jest to! U mnie działa już od 5 lat bez zarzutu. Szkoda, że
> Tefal nie robi robotów kuchennych, bo nie miałabym takiego dylematu przy
> wyborze.

Też mam trochę małych rzeczy TEFALa - toster, opiekacz, parowar, czajnik
elektryczny, żelazko - i jestem zadowolony. Tak samo nie mogłem znaleźć
robota i zrobiłem to inaczej. W Makro na promocji kupiłem naszego,
sprawdzonego Zelmera - taki z misą do np ubijania ciast, mieszania itd. A do
tego taki mieszacz Brauna - sam pałąk z miską. I w zupełności to wystarcza,
zaś Braun to równie dobra firma jak TEFAL.
Dla mnie na pewno firmą, której nie kupuję to Philips - fajny design i
funkcjonalność ale tanie plastiki. Wyrzucałem już dobrą lokówkę bo pękł
zatrzask plastikowy i nie dało się go wymienić :/

pzdr
topjes