ogrod lesny

11. Data: 2003-07-27 06:27:37

Temat: Re: ogrod lesny
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMEMJEFAA.radzimierski@ogrod
-botaniczny.pl...

> Rabata wrzosowa tak, ale tylko w kolorze wrzosowym :-)
> :-) Bogusław

Rozumiem, że również widziałeś gdzieś farbowane wrzosy na odblaskowe kolory?
No właśnie, a jaki to jest kolor wrzosowy? Bo ja mam np. wrzosy z kwieciem w
kolorze białym...
Albo kolor lila (od lilaków chyba)... Ostatnio się nad tym zastanawiałam...
Jest jeszcze czerwień makowa...

Pozdrawiam
Marta

PS. Od razu przypomina mi się H.Banaszak z bluzeczką w kolorze lilaróż:-)

12. Data: 2003-07-27 07:05:13

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Rozumiem, że również widziałeś gdzieś farbowane wrzosy na
> odblaskowe kolory?
>
> Pozdrawiam
> Marta

Na odblaskowe to nie, ale po zimie często zmieniają barwę na ciemno brązową
z lekim odcieniem wrzosowym :-)
:-) Bogusław

13. Data: 2003-07-27 15:05:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Na odblaskowe to nie, ale po zimie często zmieniają barwę na ciemno
> brązową z lekim odcieniem wrzosowym :-)

Po zimie, albo z nadmiaru wrażeń, tfu, słońca :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młody młynarczyk w Messynie
Chujem mąkę mełł w tamtejszym młynie.

14. Data: 2003-07-27 18:24:43

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m18yqk3t8v.fsf@sapijaszko.net...

> Po zimie, albo z nadmiaru wrażeń, tfu, słońca :)

Hmmm, no tak takie też widziałam w jednym z Centrów Ogrodniczych...
Natomiast moje są ładne, wrzosowe:-)
Są takie niekłopotliwe i urokliwe...

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2003-09-18 06:28:51

Od: Witek <j...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

czupurny wrote:

> [...]
> : gronkom:)
>
> I masz świętą rację !!!
> Nawozimy rośliny cały czas i gu...zik to daje :-/
> Stąd mój ostateczny akt desperacji a mianowicie: 20zł => flaszka =>koń =>
> wóz => łąka => łopata => wysiłek => naturalny przyrost mięśni => piękny
> wygląd (działki i osobisty;) => pełna satysfakcja
> Pozostaje jeszcze pytanie - skąd tam w okolicy wziąźć dobrej ziemi bo na
> łąkach dobrej gleby jest na głębokość szpadla (dalej glina)
> No i kolejny problem 1000m2 - powierzchnia domu (dość sporego) do
> nawiezienia wymaga ogromnych nakładów dobrej ziemi!

Wywrotka czarnoziemu kosztuje 250-300 zł
Pozdrawiam Witek

16. Data: 2003-09-18 08:08:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wywrotka czarnoziemu kosztuje 250-300 zł
> Pozdrawiam Witek

Rozumiem,tylko kto zapłaci za transport ?:-((

Pozdrawia boletus

Gdzie plany uli?
Incarvillea sinensis
Gorzkie ogórki