ogromny apetyt na slodycze

1. Data: 2001-10-04 14:34:57

Temat: ogromny apetyt na slodycze
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.

pomocy! za kazdym razem kiedy zaczynam sie wiecej uczyc pojawia sie ogromny
apetyt na slodycze. w szczegolnosci na czekoladki, czy ktos wie dlaczego tak
sie dzieje? przez cale wakacje nie czulam potrzeby jedzenia czegos slodkiego.
dzis jest czwarty dzien mojej nauki i w sumie od pierwszego dnia miedzy godzina
15 a 18 czuje, ze jezeli nie zjem czegos slodkiego to nie wytrzymam. czym to
jest spowodowane, a co najwazniejsze jak temu zapobiedz? co zrobic w sytuacji
kiedy nachodzi mnie taka ochota, ze pozarlabym wszystko co czekoladowe. moze
wiecej magnezu? a moze brakuje mi czegos innego? jak opanowac ten ogromny
apetyt na slodycze? silna wola to troche za malo. odzywiam sie raczj zdrowo i
regularnie.

anhela

2. Data: 2001-10-04 14:45:52

Temat: Re: ogromny apetyt na slodycze
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiecej magnezu? a moze brakuje mi czegos innego? jak opanowac ten ogromny
> apetyt na slodycze? silna wola to troche za malo. odzywiam sie raczj

To glupie, ale mam to samo :P:)
Jak sie nie ucze to jest spox... jak mam nad czym myslec, to chce mi sie
czekoladke... :)
Ja to rozwiazalem w ten sposob, ze prawie wcale sie nie ucze :P:)

3. Data: 2001-10-04 15:09:12

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiecej magnezu? a moze brakuje mi czegos innego? jak opanowac ten ogromny
> apetyt na slodycze? silna wola to troche za malo. odzywiam sie raczj

Jesteś niestety uzależniona od cukru. Przerabiałam to sześć lat temu. Gdy
rzuciłam palenie - wpadłam w uzależnienie od słodyczy. Oczywiście natchmiast
zaczęłam tyć (1 kg tygodniowo) i chorować. Odżywiałam się "zdrowo" tzn.
niskotłuszczowo, no bo przecież tyłam! Gdy choroba mnie ścięła z nóg
(renta), trafiła do mnie książka "Dieta optymalna" i po wielokrotnym
przeczytaniu i przemyśleniom własnym zrozumiałam, że mam szansę jeszcze na
zdrowie (lekarze mi jej już niestety nie dawali). Od 6.06.1998 r. jestem na
diecie optymalnej, która uwolniła mnie od wielu chorób, zbędnych kilogramów,
a także od uzależnienia od słodyczy. I reklamy wszelkich słodkości nie
wywołują już u mnie chęci ich zjedzenia.

Pozdrawiam
Krystyna

4. Data: 2001-10-04 15:28:35

Od: n...@p...onet.pl (Mirek) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Probowalas preparatu Bio - Chrom ? Nie jest to jakis cudowny specyfik
ale zmniejsza apetyt na slodycze - wiem z wlasnego doswiadczenia.
Dostepne bez recepty.
Mirek

--

Zagraj z finalistkami
Miss Polonia [ http://miss.onet.pl/start.html ]

5. Data: 2001-10-04 15:39:57

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czekoladke... :)
> Ja to rozwiazalem w ten sposob, ze prawie wcale sie nie ucze :P:)

niestety to rozwiazanie nie dla mnie. nie na tym kierunku.
;-)

6. Data: 2001-10-04 17:26:41

Od: "Raf256" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomocy! za kazdym razem kiedy zaczynam sie wiecej uczyc pojawia sie
ogromny
> apetyt na slodycze. w szczegolnosci na czekoladki, czy ktos wie dlaczego
tak

może poprostu duże zużycie glukozy :) ?
ja mam podobnie, jam całąmasę czekoladek ale nie tyje ani nic w tym stylu :)

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

7. Data: 2001-10-04 22:00:02

Temat: Odp: ogromny apetyt na slodycze
Od: "Birma" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pojawia sie ogromny
> apetyt na slodycze. w szczegolnosci na czekoladki, czy

Czesc.
Pewnie wypowie sie jeszcze jakis lekarz, ale ja wlasnie od
lekarzy slyszlam, ze przy wysilku umyslowym (np. nauka)
niezbedny jest cukier.

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2001-10-04 22:04:37

Od: Maciej Kos <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może poprostu duże zużycie glukozy :) ?
> ja mam podobnie, jam całąmasę czekoladek ale nie tyje ani nic w tym stylu :)

Byc moze nawet o tym nie wiesz a zmieniaja Ci sie proporcje skladu ciala
(tluszcz/miesnie)
Duze spozywanie cukrow powoduje sennosc (serotonina) oraz obnizenie odpornosci
(insulina).
Pozdrawiam.
M.

9. Data: 2001-10-05 00:52:07

Temat: Re: Odp: ogromny apetyt na slodycze
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Birma napisał(a):

> Czesc.
> Pewnie wypowie sie jeszcze jakis lekarz, ale ja wlasnie od
> lekarzy slyszlam, ze przy wysilku umyslowym (np. nauka)
> niezbedny jest cukier.

Podobno apetyt na cukier mają ludzie z anemią krwi.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Serce ma swoje racje, których rozum nie zna*

10. Data: 2001-10-05 03:33:44

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiecej magnezu? a moze brakuje mi czegos innego? jak opanowac ten ogromny
> apetyt na slodycze? silna wola to troche za malo. odzywiam sie raczj

nic tak nie zaspokoi apetytu na... jak spacer z ukochana osoba:)

Women sue over pill (BBC)
Syndrom Sjorgena
szczepienie p/zoltaczce a zajscie w ciaze
Szukam termometrow dotykowych, medycznych (hurt).
Barbarzynstwo typowo polskie czy ogolnoswiatowe?