okleiny przezroczyste

1. Data: 2003-02-23 21:36:38

Temat: okleiny przezroczyste
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

poszukuję okleiny na szybę. Takiej, aby przepuszczała maksimum światła
a jednoczenie spowodowała zmatowienie szyby. Kto wie, gdzie w Warszawie
jest największy wybór. Byłam w Hali Mirowskiej i w Castoramie. Nie ma
tam nic co by mi się spodobało, a chciałabym coś delikatnego, niemal
niezauważalnego (jeśli chodzi o wzór). Widziałam jakieś szalone (jak dla
mnie) witraże, albo całkiem ładne białe, tyle że w paski.

Pozdrawiam,
Nela