okna plastikowe

1. Data: 2004-03-08 20:37:38

Temat: okna plastikowe
Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Planuję wymienić stare okna na plastikowe. Czy znacie dobrą firmę w
okolicach Wrocławia która oferuje dobre okna w umiarkowanej cenie?
Czym się kierować wybierając okna? Zupełnie nie znam się na tym:-)
Będę wdzięczna za wszelkie informacje.
Kasik

1. Data: 2004-03-08 21:26:13

Temat: Norma 2004 - zdecydowanie NIE
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasik" <k...@t...net> napisał w wiadomości
> Witam!
> Planuję wymienić stare okna na plastikowe. Czy znacie dobrą firmę w
> okolicach Wrocławia która oferuje dobre okna w umiarkowanej cenie?

Zdecydowanie NIE polecam wrocławskiej firmy Norma 2004.
Na szczęście (dla panów) za wymianę okien płacił właściciel mieszkania, nie
my, bo inaczej wywaliłabym panów po 20 minutach.
Panowie wparowali na moje dywany w buciorach ochlapanych zaprawą i z
wiadrami ze swoimi gadżetami. Było wcześniej ustalone, że to ekipa zakrywa
meble, dywany itp folią. Na moją interwencję pan wyciągnął cos a'la
plandeka, złozone w szesnaście. Przy rozkładaniu z plandeki zaczął wysypywać
się gruz...No cóz... "pani sobie zbierze odkurzaczem" - rzekł pan optymista.

Po jakichs 15 minutach rozkładania się do mojej kuchni wparował szef ekipy z
radosnym "można trzy kawki ?" na ustach.
Potem jeszcze zażądali dwóch herbatek i powtórki kawy. Nie na moje nerwy
takie atrakcje:( Musiałam również siłą odebrac panu klucz do śmietnika (bo u
nas jest zamykany:) ), bo zaczął wynosić wiadrami gruz do kubłów. Pan na to
zdegustowany "Boże, co za ludzie.."..

Właściciel mieszkania wysłał panów do sklepu po folie malarskie, żeby
zakryli podłogi (na szczęście meble przezornie zakryliśmy sami).

Efekt wymiany okien: zachlapane zaprawą ramy aż po szyby, pęknięcie w
ścianie na krawędzi przy styku ramy z sufitem, podrapany plastik na ramach.

Ostrożnie wybierajcie fachowców od okien:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-03-09 06:59:24

Temat: Re: Norma 2004 - zdecydowanie NIE
Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:c2iodm$hcr$1@inews.gazeta.pl...

Dziękuję za ostrzeżenie, dzięki Tobie wiem co m.in. powinnam z góry ustalić
z ewentualnymi wykonawcami:-) Przykro mi, że tak pechowo trafiłaś...
Kasik

1. Data: 2004-03-10 14:17:26

Od: "Ptysia" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam firme Dozamel

Uwaga TVN - filtry do wody
Pralka - jaką firme wybrać
Egzamin na uprawnienia budowlane - pytania
Sedes z odplywem pionowym - szczelnosc
Małe czarne muszki w kwiatkach - jak się pozbyć!