olej rycynowy na hennę rozjaśnia rzęsy???

1. Data: 2004-02-04 15:14:11

Temat: olej rycynowy na hennę rozjaśnia rzęsy???
Od: "maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak by wynikało z jednej odpowiedzi kilka postów temu....
jak to jest naprawdę????
nie mam jakoś makabrycznie jasnych rzęs, ale nie są też czarne, wiec stosuję
hennę refectocil, no i od jakiegoś czasu do tego olejek rycynowy na noc.
jakichś kosmicznych efektów na razie nie widzę (może tyle ze lepiej się
układają, no ale to oczywiste) , jednak jestem cierpliwa.
tylko że jezeli olej rycnowy rozjaśnia rzęsy po hennie to chyba z czegoś
bedę musiała zrezygnować....
będę wdzieczna za przybliżenie mi tej kwestii bo naprawdę trochę mnie to
zbiło z tropu....

pozdawiam ciepło
maja

1. Data: 2004-02-04 20:03:19

Temat: Re: olej rycynowy na hennę rozjaśnia rzęsy???
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> tak by wynikało z jednej odpowiedzi kilka postów temu....
> jak to jest naprawdę????

widzialam tego posta i sie sama zastanawialam o co chodzi
mysle ze kolezanka po prostu zle przeczytala bo:
henna rozjasnia
a olejek przyciemnia
i stad nieporozumienie

Kamila

1. Data: 2004-02-04 20:40:49

Od: "maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> widzialam tego posta i sie sama zastanawialam o co chodzi
> mysle ze kolezanka po prostu zle przeczytala bo:

uffff..... bardzo dziękuję za naprowadzenie mnie na właściwy tor
myślowy.....bo juz się przeraziłam :-)

pozdrawiam
maja

1. Data: 2004-02-04 21:42:15

Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widzialam tego posta i sie sama zastanawialam o co chodzi
> mysle ze kolezanka po prostu zle przeczytala bo:
> henna rozjasnia
> a olejek przyciemnia
> i stad nieporozumienie

A nie jest troche tak, ze ten olejek jednak zmywa ta henne? Powoli, acz
wytrwale? To tylko moja hipoteza, nie jestem tego pewna :)

Pozdrawiam,

Livia

1. Data: 2004-02-04 23:29:47

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Livia" <n...@w...pl> wrote in message
> A nie jest troche tak, ze ten olejek jednak zmywa ta henne? Powoli, acz
> wytrwale? To tylko moja hipoteza, nie jestem tego pewna :)

to sie wtrace bo to ja to napisalam. Tak powiedziala mi kosmetyczka: olejek
rycynowy, jak kazdy tluszcz rozpuszcza henne (czy ja rozpuszcza czy zmywa,
nie wnikam). Moze to kolejne "urban legend" ale IMHO za wiarygodnoscia tej
tezy o tluszczach przemawia fakt ze po hennie zafarbowane miejsca na skorze
poleca sie smarowac jakims tlustym kremem np Nivea (ja tak robie i pomaga).
To tyle ode mnie a teraz niech sie wypowiedza chemicy, fizycy lub inni
zorientowani w temacie :)
pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-02-05 09:16:49

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pomaga).
> To tyle ode mnie a teraz niech sie wypowiedza chemicy, fizycy lub inni

Jako chemikowi to wyjasnienie wydaje sie byc calkiem logiczne.
Pozdrawiam
Joasia - chemik z zamilowania i wyksztalcenia :)

1. Data: 2004-02-05 16:34:28

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomaga).
> To tyle ode mnie a teraz niech sie wypowiedza chemicy, fizycy lub inni

zwracam honor
to byly tylko moje domysly ;-)

Kamila

1. Data: 2004-02-06 14:44:11

Od: "maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomaga).
> To tyle ode mnie a teraz niech sie wypowiedza chemicy, fizycy lub inni

no rzeczywiscie... to by miało sens....
a masz moze jakieś informacje, albo moze z własnego doświadczenia wiesz jaką
w tej sytuacji przyjąć technikę? włosy mam jasny szatyn, więc rzęsy nie są
bardzo jasne, ani bardzo ciemne- są długie ale rozjaśniają się na końcach.
no i czy w tej sytuacji zrezygnować z henny i liczyć tylko na olej rycynowy
który poprawi ich kondycję i jednocześnie przyciemni, czy też nie rezygnować
z henny, tylko po prostu częsciej ją stosować???

pozdrawiam
maja uświadomiona :)

1. Data: 2004-02-08 18:11:23

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@S...wp.pl> wrote in message
> olejek
> skorze
> pomaga).
>
> Jako chemikowi to wyjasnienie wydaje sie byc calkiem logiczne.

no to fajnie ze mam racje :)) nie fajnie ze jednak mam racje :((
iska

1. Data: 2004-02-08 18:16:33

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maja" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
rezygnować
> z henny, tylko po prostu częsciej ją stosować???

No to jest wlasnie bledne kolo niestety...
Ja w sumie to uzywalam olejku dawno temu kiedy jeszcze nie wpladlam na
farbowanie henna wiec nie bylo problemu. Rzeczywisicie podzialal rewelacje.
Mialam wrazenie ze rzesy mi sie podwoily :) Niedawno chcialam powtorzyc
kuracje ale tym razem oczy nie za dobrze zniosly olejek wiec sie poddalam po
paru dniach.
Moze zastapic olejek jakas odzywka do rzes? Oczywiscie w miare beztluszczowa
:))

pozdrawiam
iska

nowy (?) szampon z Clairol. I podklad rimmela
wiem ze juz bylo wiele razy.....
[OT] ognista czerwień
Patent na francuski manicure.
totalna porazka......