oliwa virgin a smazenie

1. Data: 2001-04-05 08:50:54

Temat: Odp: oliwa virgin a smazenie
Od: "Olga Wysocka" <O...@z...siemens.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana w wiadomości do grupy:

> A co powiecie o oleju z pestek winogron?
> AniaK

Podobno najzdrowszy ze wszystkich i osobiście ostatnio stosuję go do
wszystkiego (nawet do ciasta bananowego Magdy Basset!).

Ola

1. Data: 2001-04-05 11:05:58

Temat: Re: oliwa virgin a smazenie
Od: "Krzysztof Gregorczyk" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli spróbujesz usmażyć coś na oliwie z pestek winogron, to już
będziesz smażyć tylko tak !

Rzecz jest wspaniała, a lekarze mówią, że ta oliwa zmniejsza ilość
cholesterolu....

Cena : 11 - 19 zł /1 litr ! (zależy gdzie)
Pozdrawiam, Krzysztof

Użytkownik Horrendum <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ad5ul$lv$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-04-05 20:39:45

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Jakos nie tylko przyprawa, przynajmniej wedlug programow kulinarnych, ktore
namietnie ogladam ( Ready, Steady, Cook na przyklad ). Mieso smazone w tym
oleju wcale nie jest gorzkie, przeciwnie, fajnie pachnie i smakuje jeszcze
lepiej. Przynajmniej mi.
Pozdr.,
Danka

<r...@p...onet.pl> schreef in bericht

1. Data: 2001-04-08 14:54:48

Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

==wojmat== wrote:

> Horrendum <h...@w...pl> w wiadomości news:9ad5ul$lv$1@news.tpi.pl
>
> do woka polecam arachidowy
> a smażyć spokojnie można na oliwie "sansa"
>
> wojmat

Co za chujowy jezyk w tych
przepisach kulinarnych...

Co sprubuje sie domyslic
i ugotowac, to tylko w pizde
mac wyrzucic do smietnika....

AB

1. Data: 2001-04-09 11:08:22

Temat: Re: oliwa virgin a smazenie (explicit lyrics)
Od: "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> szukaj wiadomości tego autora

ab <a...@a...ZOO> w wiadomości news:3AD07BB8.1BEA@abSp.ZOO napisał(a):
(...)
> Co za chujowy jezyk w tych
> przepisach kulinarnych...
>
> Co sprubuje sie domyslic
> i ugotowac, to tylko w pizde
> mac wyrzucic do smietnika....

to p****** to całe gotowanie i w********* chleb z wodą

wojmat

1. Data: 2001-04-09 11:13:05

Od: "Gandalf" <G...@V...PL> szukaj wiadomości tego autora

"==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> wrote in message
> ab <a...@a...ZOO> w wiadomości news:3AD07BB8.1BEA@abSp.ZOO napisał(a):
> (...)

Khm, khm ^^^^^^^

> to p****** to całe gotowanie i w********* chleb z wodą

3xROTFL

Pozdrawiam,
Gandalf (AB)

1. Data: 2001-04-17 20:24:52

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Horrendum" <h...@w...pl> wrote:

> [...]
>najmniejszego argumentu (poza cenowym) dlaczego by nie uzywac oliwy. Toz
>wlochy i wiele innych kultur na tym oparto ........

Hmmm... Czy to zdrowe czy nie to ja bardzo dzesto uzywam oliwy z oliwek do
smazenia. Glownie ze wzgledu na to, ze po orpstu nie smierdzi a zapach
nawet przypalonego nie wnika we wszystko na dlugi czas, tak jak w wypadku
innych olejow. Staram sie jednak smazyc glownie ne plancie ale to jest
tluszcz, ktory sie niestety nie do wszystkiego nadaje z powodu tego, ze
zastyga po wystygnieciu.

Reasumujac - smaze na oliwie z oliwek extra virgin i zyje. Nie odnotowano
tez jakiegos zauwazalnego nadwatlenia np. mojej watroby czy miesnia
sercowego.

Pozdrawiam,

Lechu

--