operacja lekotki

1. Data: 2004-11-16 22:08:49

Temat: operacja lekotki
Od: AnnaB <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy jest tu moze ktos po operacji lekotki? Konkretnie chcialam zapytac
od kiedy umieliscie kucac, lub siadac "na pietach"?
U mnie zostala wycieta wewnetrzna lektoka dokladnie 4 miesiace temu i
jak na razie z kucaniem nie za bardzo, lekarz i fizjoterapeutka
twierdza, ze to normalne..
Dzieki,
Ania

2. Data: 2004-11-17 07:29:10

Temat: Re: operacja lekotki
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie dopiero po roku sytuacja wrócila "do normy"

pozdr
JAck

3. Data: 2004-11-17 20:59:58

Od: AnnaB <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <n...@w...pl> schrieb:

>U mnie dopiero po roku sytuacja wrócila "do normy"
>
>pozdr
>JAck

Dzieki za odpowiedz. Czyli jeszcze jakis czas poczekam;)
No nic grunt, ze juz nie boli i chodzic moge dluzej niz przed
operacja.
Ania

4. Data: 2004-11-19 09:01:20

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha,
jeszcze bralem w to kolano zastrzyki Hyalgan (wyciag z grzebienia mlodych
kogutów ! dla poprawy "smarowania") po jedyne 250 zl sztuka. Seria 3 sztuki
co miesiac - dwa po jednym. Moze byc przydatne przy zwyrodnieniu chrzastki,
jezeli to byl tylko uraz to obejdzie sie bez tego.

Jacek

5. Data: 2004-11-19 22:21:52

Od: AnnaB <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <n...@w...pl> schrieb:

> [...]
>co miesiac - dwa po jednym. Moze byc przydatne przy zwyrodnieniu chrzastki,
>jezeli to byl tylko uraz to obejdzie sie bez tego.

Dzieki za informacje. U mnie na szczescie mimo powaznego zerwania,
uszkodzenia chrzastki nie bylo i rzepka dosc szybko ladnie sie
slizgala. A jak dlugo miales rehabilitacje po zabiegu?????
Ja w sumie nie zaluje, ze sie na operacje zdecydowalam, bo bole ustaly
i moge swobodnie chodzic, jedynie calkowite kucanie nie wchodzi
jeszcze w gre.

Dzieki jeszcze raz, Ania

Twardówka
dziwna sprawa - nietypowa
Mały palec duży kłopot =((((((... Proszę o szybką pomoc
neurologia
Lambrie