opryski eksperymentalne

1. Data: 2005-05-27 23:54:51

Temat: opryski eksperymentalne
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

połączyłem w jednym Primor i Syllit.
czy nie zrobiłem czegoś złego?

moon

2. Data: 2005-05-28 06:05:03

Temat: Re: opryski eksperymentalne
Od: "Qq" <q...@p...polska> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d78c0o$ph8$1@amigo.idg.com.pl...
> połączyłem w jednym Primor i Syllit.
> czy nie zrobiłem czegoś złego?
>
> moon

Też jestem ciekaw. Nie ma czegoś takiego do oprysku uniwersalnego, jak
Azofoska w nawozach? Można się pociąć od tej mnogości szkodników, wirusów,
bakterii i sąsiadów! Nie da się wytruć czymś jednym?

Qq

3. Data: 2005-05-28 06:45:03

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@w...pl> napisał(a):

> połączyłem w jednym Primor i Syllit.
> czy nie zrobiłem czegoś złego?

Hejka. Programy ochrony zawierają tabele łącznego stosowania środków
ochrony roślin. W wypadku Pirimoru i Syllitu autorzy z ISiK w Skierniewicach
uważają mieszanie tych pestycydów za niecelowe.
W przypadku mieszanie kilku preparatów i ew. dodatkowo nawozów czy
innych substancji należy zrobić próbę z małymi ilościami przeznaczonych do
zmieszania substancji, które dodajemy kolejno, mieszamy energicznie i
obserwujemy reakcję roztworu. Gdy zaobserwujemy wytrącanie się któregoś
składnika z roztworu należy zrezygnować z jego dodania.
W swojej praktyce rolniczej stosowałem do opryskiwania zbóż mieszaninę
herbicydu, fungicydu, dwóch nawozów mineralnych i antywylegacza z pozytywnym
skutkiem.
Pozdrawiam harmonijnie Ja...cki

4. Data: 2005-05-28 11:48:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d791cd$v8c$1@atena.e-wro.net Qq <q...@p...polska>
napisał(a):

> [...]
> jak Azofoska w nawozach? Można się pociąć od tej mnogości
> szkodników, wirusów, bakterii i sąsiadów! Nie da się wytruć czymś

Hejka. Swego czasu furorę robił TARGET. ;-)
Pozdrawiam komasująco Ja...cki

5. Data: 2005-05-28 12:09:20

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qq napisał(a):

> [...]
> Azofoska w nawozach? Można się pociąć od tej mnogości szkodników, wirusów,
> bakterii i sąsiadów! Nie da się wytruć czymś jednym?

Pisze w imieniu mojego męża, któremu czasem podczytuję grupę.
Odpowiedź:
niekntrolowana reakcja łąńcuchowa rozszczepienia uranu. Działa na wszystko.
Ja sie pod tym nie podpisuję
michalina

6. Data: 2005-05-28 12:56:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:

> [...]
> Odpowiedź:
> niekntrolowana reakcja łąńcuchowa rozszczepienia uranu. Działa na
:)
napalm w sumie tez jest dosc uniwersalny
a swoja droga Michal napisze
ze sporo z aktualnie uzywanych srodkow ochrony
to nieco rozcienczone srodki bojowe uzywane w Wietnamie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

7. Data: 2005-05-28 13:18:00

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> napalm w sumie tez jest dosc uniwersalny
> a swoja droga Michal napisze
> ze sporo z aktualnie uzywanych srodkow ochrony
> to nieco rozcienczone srodki bojowe uzywane w Wietnamie

Tys napisal :-)

A ja dodam, ze wlasnie reklame tego typu mieszanki (typu "trzy w jednym")
dla osob, ktore nawet nie sprobuja okreslic co dolega roslinom,
slyszalem w tutejszym radiu. Oraz, ze moim zdaniem, rzeczonym osobom
powinno sie zakazac posiadania ogrodow (chociaz w zasadzie nie jestem
zwilennikiem mnogosci zakazow i nakazow).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2005-05-28 15:53:33

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:cc_le.2513$p94.1509@tornado.ohiordc.rr.com...

> Tys napisal :-)
>
> A ja dodam, ze wlasnie reklame tego typu mieszanki (typu "trzy w jednym")
> dla osob, ktore nawet nie sprobuja okreslic co dolega roslinom,
> slyszalem w tutejszym radiu.

no - co dolega...
parch i mszyce.
cóż tu można wymyśleć.

moon

9. Data: 2005-05-29 23:02:59

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> W swojej praktyce rolniczej stosowałem do opryskiwania zbóż mieszaninę
> herbicydu, fungicydu, dwóch nawozów mineralnych i antywylegacza z
> pozytywnym
> skutkiem.

ja kiedyś zmieszałem piwo, wino i wódkę z szampanem.
skutek też był pozytywny! i jaki szybki!

pozdrawiam pozytywnie,
moon

10. Data: 2005-06-01 20:56:40

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qq" <q...@p...polska> napisał w wiadomości
> Też jestem ciekaw. Nie ma czegoś takiego do oprysku uniwersalnego, jak
> Azofoska w nawozach? Można się pociąć od tej mnogości szkodników, wirusów,
> bakterii i sąsiadów! Nie da się wytruć czymś jednym?

Na wszystko - może na przykład kwas siarkowy, albo azotowy i zapewne
podzialalby blyskawicznie;)
pozdrowienia
Ania

Galeria