orzech wloski

1. Data: 2001-08-15 14:42:47

Temat: orzech wloski
Od: "bari" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Mam w doniczce okolo 10cm wysokiego orzecha wloskiego (ma okolo miesiaca).
Czy powinienem go przesadzic do ziemi w tym roku, czy zaczekac do wiosny?
Bardzo zalezy mi na tym, aby nie zmarnial, a boje sie, ze zima moze dla tak
malej roslinki byc grozna. Co radzicie?
pozdrawiam
bari

2. Data: 2001-08-15 17:34:14

Temat: Re: orzech wloski
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"bari" <b...@p...onet.pl> wrote in message news:9le4tj$e2d$2@news.tpi.pl...
> Mam w doniczce okolo 10cm wysokiego orzecha wloskiego (ma okolo miesiaca).
> Czy powinienem go przesadzic do ziemi w tym roku, czy zaczekac do wiosny?

Jezeli jest w doniczce, prawdopodobnie przesadzajac nie uszkodzisz
korzeni, powinien sie wiec szybko przyjac. Ja bym przesadzil teraz.
Ale oczywiscie gwarancji, ze wszystko bedzie dobrze, dac nie moge.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz