osuszenie ściany mikrofalami?

1. Data: 2014-01-05 17:07:47

Temat: osuszenie ściany mikrofalami?
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
wilgoć w murze, czy nie?

2. Data: 2014-01-05 19:12:11

Temat: Re: osuszenie ściany mikrofalami?
Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
> magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
> wilgoć w murze, czy nie?

Łoooooł !!!

3. Data: 2014-01-05 20:37:35

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-05 19:12, saskatchewan pisze:

> Łoooooł !!!
No,że co? Włączę zdalnie i zaczekam w pokoju obok:)

4. Data: 2014-01-06 01:31:20

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-05 17:07, Frez pisze:
> Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
> magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
> wilgoć w murze, czy nie?

Jesteś hardkorem.

5. Data: 2014-01-06 02:27:46

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 01:31:20 UTC+1 użytkownik JK napisał:

> Jesteś hardkorem.

Ciekawe jak na elektroniczny licznik prądu zadziała.

6. Data: 2014-01-06 09:54:30

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No,że co? Włączę zdalnie i zaczekam w pokoju obok:)

Nie no kozacki pomysł.
Tylko mam prośbę .
Nagrywaj to koniecznie !
Jeżeli się da cokolwiek nagrać.

7. Data: 2014-01-06 12:30:33

Temat: Re: osuszenie sciany mikrofalami ?
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma nic do smiacia. Pomysl jest calkiem dobry i jest wykorzystywany
komercyjnie.

http://www.markom.biz.pl/mmg12s5ihn.html

8. Data: 2014-01-06 15:59:11

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma nic do smiacia. Pomysl jest calkiem dobry i jest wykorzystywany
> komercyjnie.
>
> http://www.markom.biz.pl/mmg12s5ihn.html

Dales mu natchnienie .
Tylko ze on chce do tego wykorzystac stara mikrofale.

9. Data: 2014-01-06 16:43:41

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe jak na elektroniczny licznik prądu zadziała.
Bez zastanowienia walicie złośliwe komentarze. Idea jest bardzo prosta:
wywalam bebechy z mikrofali, robię nowa obudowę, ekranuję elementy, i wio!
Co ma elektroniczny licznik energii do tego? Magnetron pozbawiony
oryginalnej obudowy kuchenki nagle pobiera 2MW??
Pomyślcie trochę...
No i rzeczywiście gotowanie korników/ kołatków w więźbie dachowej- extra
pomysł

10. Data: 2014-01-06 17:32:10

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 16:43:41 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:

> Bez zastanowienia walicie z�o�liwe komentarze. Idea jest bardzo prosta:
>
> wywalam bebechy z mikrofali, robiďż˝ nowa obudowďż˝, ekranujďż˝ elementy, i wio!
>
> Co ma elektroniczny licznik energii do tego? Magnetron pozbawiony
>
> oryginalnej obudowy kuchenki nagle pobiera 2MW??
>
> Pomy�lcie troch�...
>
> No i rzeczywi�cie gotowanie kornik�w/ ko�atk�w w wi�bie dachowej- extra
>
> pomysďż˝

Może chodziło o to czy licznik zachoruje. Bo jak by zachorował wskazania /2 to by
była bardzo dobra wiadomość.

Ogrzewanie elektryczne koszty?
Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.
żarówki indukcyjne
Kaseta na drzwi suwane a powieszenie TV
Szafa - drzwi suwane, czy zwykłe (rozwierane)?