osuszenie ściany mikrofalami?

41. Data: 2014-01-10 19:03:57

Temat: Re: osuszenie ściany mikrofalami?
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-10 09:17, 666 pisze:
> WiFi nie jest głupie, woli przejść wentylacją, rurami i szparami w
> drzwiach, niż przez betonową ścianę.
>

> -----

Tak czy siak, trzeba by ostrzec potencjalnego sąsiada zza ściany, żeby
ubrał jakieś wdzianko z alufolii

42. Data: 2014-01-11 12:10:12

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez jaj.

-----

43. Data: 2014-01-11 14:35:26

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 stycznia 2014 17:07:47 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
> Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
> magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
> wilgoć w murze, czy nie?

Słyszałam o takim wykorzystaniu mikroweli do wybicia korników z boazerii.
Więc pewnie i tu się da.
A jeśli chodzi o szybkość to czy pamiętasz o tym, że schładzanie to nic innego jak
odparowywanie? Może na przemian z mikrofalówką otwieraj lodówkę? (ej, żart
taki...)Kiedyś, kiedyś współpracowałam z dr. Łukjanikiem z Politechniki Wrocławskiej,
który zajmował się elektrycznym osuszaniem murów. W mur wbijał elektrody.

--
Pozdrawiam :)
JM

44. Data: 2014-01-11 19:40:42

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-11 12:10, 666 pisze:
> Bez jaj.
>

> -----

Bez jaj będzie jak nie ubierze;-)

45. Data: 2014-01-12 00:00:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jan 2014 19:40:42 +0100, Frez napisał(a):

> Bez jaj będzie jak nie ubierze;-)

Bo jaja wybuchają :-)))
--
XL

Ogrzewanie elektryczne koszty?
Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.
żarówki indukcyjne
Kaseta na drzwi suwane a powieszenie TV
Szafa - drzwi suwane, czy zwykłe (rozwierane)?