osuszenie ściany mikrofalami?

31. Data: 2014-01-08 10:21:54

Temat: Re: osuszenie ściany mikrofalami?
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frez" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:lahe90$pno$1@news.dialog.net.pl...

> Mikrofalujemy tak długo, aż para wylezie na zewnątrz- kwestia prób.

Jaka jest głebokość wnikania fali elektromagnetycznej o f ok 2,45 GHz?

J.

32. Data: 2014-01-08 13:28:46

Temat: Re: osuszenie sciany mikrofalami ?
Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie wiesz biedaku, jaka jest pomiędzy nimi "drobna" różnica?

-----

33. Data: 2014-01-08 21:06:48

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-08 10:21, Jan Koval pisze:

> Jaka jest głebokość wnikania fali elektromagnetycznej o f ok 2,45 GHz?
>
> J.
HGW, też mnie to zastanawia. W gęstozbrojonym żelbecie pewnie niska,
w ścianę z tynkiem na siatce Rabitza pewnie blisko zero, a w drewnie
wlezą głębiej...

34. Data: 2014-01-09 01:05:44

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-08 21:06, Frez pisze:

> HGW, też mnie to zastanawia. W gęstozbrojonym żelbecie pewnie niska,
> w ścianę z tynkiem na siatce Rabitza pewnie blisko zero, a w drewnie
> wlezą głębiej...

Wifi ma 2,4 GHz moce nieporównywalnie niższe a mimo to przez ścianę
grubości około 0,6 m bez większych problemów przenika.

35. Data: 2014-01-09 09:50:17

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB wrote:

> Wifi ma 2,4 GHz moce nieporównywalnie niższe a mimo to przez ścianę
> grubości około 0,6 m bez większych problemów przenika.

a skąd wiesz że nie naparza dookoła? u mnie za ścianą 30cm ledwo jest
zasięg i często zrywa

jeffrey

36. Data: 2014-01-09 17:10:23

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-09 09:50, Jeffrey pisze:

> a skąd wiesz że nie naparza dookoła? u mnie za ścianą 30cm ledwo jest
> zasięg i często zrywa

Byłoby znacznie trudniej dookoła - 10m powietrzem, potem ściana 0,3m
wychodzi na zewnątrz, potem musi znów przejść przez ścianę 0,3m i 10m
powietrzem. Być może u Ciebie są słabe antenki (np. laptopowe) u mnie
działa to AP-AP.

37. Data: 2014-01-10 09:17:44

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WiFi nie jest głupie, woli przejść wentylacją, rurami i szparami w drzwiach, niż
przez betonową ścianę.

-----

38. Data: 2014-01-10 09:56:46

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
> wychodzi na zewnątrz, potem musi znów przejść przez ścianę 0,3m i 10m
> powietrzem. Być może u Ciebie są słabe antenki (np. laptopowe) u mnie

Chcesz powiedzieć, że mikrofale w jedzeniu przenikają na głębokość 2.5 cm a przez
beton przechodzą jak przez powietrze?

J.

39. Data: 2014-01-10 10:02:09

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t-1" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Frez" <f...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Sam magnetron raczej nie zadziała, podejrzewam brak dopasowania falowego.
> Musiał byś podłączyć do wyjścia odpowiednio dobraną antenę.
> A może wyrwij drzwiczki i przystaw mikrofalówkę do ściany.
> Tylko czy uchroni cię to też przed przypaleniem sobie klejnotów lub gałek
> ocznych?.

W mikrofalówce będzie też antena, bo w końcu musi być dopasowanie do grzania
powietrza i jedzenia.
Tyle, że jaka jest szerokość wiązki wyjściowej i ile razy trzeba przekładać by
wysuszyć 1 m kw ściany.
I ile ten 1 m kw będzie kosztował.

J.

40. Data: 2014-01-10 10:24:59

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2014 09:56, Jan Koval pisze:

> Chcesz powiedzieć, że mikrofale w jedzeniu przenikają na głębokość 2.5 cm
> a przez beton przechodzą jak przez powietrze?

No, jeśli postawisz ścianę z betonu i ścianę z bekonu, to na pewno
lepiej mikrofale przenikną przez tę betonową.

Ogrzewanie elektryczne koszty?
Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.
żarówki indukcyjne
Kaseta na drzwi suwane a powieszenie TV
Szafa - drzwi suwane, czy zwykłe (rozwierane)?