osy w altanie

1. Data: 2003-07-11 14:15:55

Temat: osy w altanie
Od: "Izi" <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam nastepujacy problem: na dzialce zagniezdzily sie osy. Zameldowaly sie
miedzy deskami w scianie altany. Czy istnieje jakis domowy sposob na
wykurzenie ich stamtad ? (straz pozarna raczej nie wchodzi w gre ze wzgledu
na lokalizacje). Jakies srodki chemiczne moze?

MZ

2. Data: 2003-07-11 14:40:33

Temat: Re: osy w altanie
Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izi" <m...@z...pl> wrote in message
> [...]
wzgledu
> na lokalizacje). Jakies srodki chemiczne moze?

Zglos sie do Boletusa. On zna sposob naturalny na osy :-)

Jacek D.

3. Data: 2003-07-11 16:22:31

Od: p...@m...pl szukaj wiadomości tego autora

> wzgledu
>
> Zglos sie do Boletusa. On zna sposob naturalny na osy :-)

Albo przegoń je do niego, bedzie Ci wdzięczny, nie może sie biedaczek doczakać
kiedy do niego się zlecą, wabi je nawet miodem.:-)

Pozdrawiam
Paweł Woynowski

4. Data: 2003-07-11 19:34:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zglos sie do Boletusa. On zna sposob naturalny na osy :-)
>
> Jacek D.

Ty już jesteś praktykiem,więc pomóż pani:)

Napisz potem, jak sobie radzisz w ogrodzie
z problemami,których zdaje mi się jest
1000 razy więcej niż przed rokiem.
Być może to wpływ grupowej lektury:)

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-07-12 00:33:35

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izi <m...@z...pl> wrote:
> [...]
> na wykurzenie ich stamtad ? (straz pozarna raczej nie wchodzi w gre
> ze wzgledu na lokalizacje). Jakies srodki chemiczne moze?

Poczekaj do nocy, kiedy będą nieruchawe...
Zaczaj się z "Raidem" na osy (jest taki)...
Psiknij i spierdalaj.
Moon

--
gg 223151

6. Data: 2003-07-12 00:55:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczekaj do nocy, kiedy będą nieruchawe...
> Zaczaj się z "Raidem" na osy (jest taki)...
> Psiknij i spierdalaj.
> Moon

Jak żyje Twoja winorośl.

Szkoda,że nie ma Cię w ciągu dnia.
Nowi roznoszą nas po kątach:))
Kurde blade,dobrze,że nie siedzimy
przy okrągłym stole:))

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-07-12 06:46:22

Od: "Too Old" <jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Izi<m...@z...pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:bemh17$bs4$1@nemesis.news.tpi.pl> ,na co zmuszony
jestem odpowiedzieć :
> [...]
> wykurzenie ich stamtad ? (straz pozarna raczej nie wchodzi w gre ze
> wzgledu na lokalizacje). Jakies srodki chemiczne moze?

Wieczorem , jak będzie się zmierzchac użyj z pewnej odległości owadofosu -
np. rozpyl spryskiwaczem ogrodowym .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

8. Data: 2003-07-12 07:44:44

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał(a):

> Poczekaj do nocy, kiedy będą nieruchawe...
> Zaczaj się z "Raidem" na osy (jest taki)...
> Psiknij i spierdalaj.
> Moon

Chciałeś napisać " i odejdź w pośpiechu" ?

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

9. Data: 2003-07-12 08:20:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chciałeś napisać " i odejdź w pośpiechu" ?
>
> --
>
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Moon wiedział co pisze:)
Twoje "odejdź w pośpiechu"
mogłoby nie wystarczyć:(

Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-07-12 08:33:24

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:beolad.3vvnp51.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Chciałeś napisać " i odejdź w pośpiechu" ?

Hejka. O tempora! O mores! :-(
Pozdrawiam starożytnie Ja...cki

Boży kwiat
ZŁOTOKAP UMIERA! - pomocy