[ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)

1. Data: 2003-06-30 08:50:24

Temat: Re: calkowiciie: [ot] + obiad na dzisiaj
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla napisał:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisała:
>
>>A na deser placki z jagodami :-)
>

> A jak je robisz?
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Geste, nawet bardzo ciasto nalesnikowe wymieszane z jagodami. I tak
smaze. Pychotka.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 08:50:50

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> A propos mlodej kapusty: ostatnio zrobilem bigos z mlodej, niekiszonej
> kapusty. Pychota.

Achhh pychota, to fakt. Ja mam chyba fiola na punkcie kapusty.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 09:05:13

Temat: Re: [ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Dodać do FAQ:
> zabrania się pisania na grupę po resekcji zemba
> Tracy

Tracy, bierzesz czynny udzial w dyskusjach grupy KUCHENNEJ, wiec moze choc
raz podaj jakis przepis, bo jak na razie ograniczasz sie do zlosliwych
komentarzy i generalnie siejesz ferment na tej sympatycznej grupie.
Pokaz Grupowiczom czy potrafisz cos wiecej niz czepiac sie innych.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-06-30 09:07:18

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> komentarzy i generalnie siejesz ferment na tej sympatycznej grupie.
> Pokaz Grupowiczom czy potrafisz cos wiecej niz czepiac sie innych.
Ja jadam w fast-foodach, a rozmowy o pizzy z Pizza Huty są tu zakazane.
Ja tylko czytam grupę smakowicie i się nie odzywam.
Reakcja na post Betty wskazujący na śmieszności (delikatnie mówiąc) relacji
Pani Nauczycielki Cherokee zachęciła mnie do wzięcia udziału w dyskusji. A
potem to już poszło po całości. Pani Nauczycielka jak się obudziła z
poobiedniej drzemki zbluzgała wszystkich myślących inaczej niż Ona dając
świadectwo swej wyrafinowanej Kindersztubie w kostiumiku i umiłowaniu
demokracji (ludowej).
I to by było na tyle.
Tracy

1. Data: 2003-06-30 09:30:53

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jadam w fast-foodach, a rozmowy o pizzy z Pizza Huty są tu zakazane.

no chyba ze wykradniesz oryginalny przepis na ciasto do pizzy w Pizza -Hut
albo na panierke do kurczaka z KFC i podasz na grupie, wtedy Cie ozloca;-)

> [...]
relacji
> Pani Nauczycielki Cherokee zachęciła mnie do wzięcia udziału w dyskusji. A

poszlo, nie da sie ukryc... po kilku latach bytnosci na grupach i kilku
ciezkich bataliach, przez ktore odechcialo mi sie uczestnictwa na jednej z
grup nauczylam sie, ze nalezy zachowac dystans i zastanowiac sie zanim sie
napisze cos przykrego. Nie wszystkim musiala podobac sie opowiesc Cheerokee
i slowa jakie padly byly zbedne.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-06-30 09:54:00

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecie o co zapytałem? Ciasto na pizze...Oczywiscie takie jak w PizzaHut
:)
> musze przyznac
> robie w ten - wtedy otrzymany sposob do dzisiaj)

No, dobra, rehab, no to jak robisz tę pizzę a/la pizzahut?
:-)))
Poważnie, bądź dobry, wrzuć na grupę :-)

Dorota

1. Data: 2003-06-30 09:57:19

Od: maruda <m...@m...gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-06-30 11:30, osoba przedstawiająca się, jako 'Basia', zachciała
zauważyć:

> [...]
> napisze cos przykrego. Nie wszystkim musiala podobac sie opowiesc Cheerokee

Bo na innych grupach różne wątpliwości i wzajemne anse wyjaśniane są
natychmiast. Tutaj, skumulowały się i wybuchły nieco mocniej. To naturalne.
Rzeczony wątek jest wręcz modelowy dla zachowań niektórych bohaterów
komedii Moliera.

1. Data: 2003-06-30 10:02:17

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda" <m...@m...gdynia.mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
naturalne.
> Rzeczony wątek jest wręcz modelowy dla zachowań niektórych bohaterów
Tartuffe i Harpagon w relacji cherokee?
A to dopiero podsumowanie.
Tracy

1. Data: 2003-06-30 11:05:20

Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorotka napisała:
> No, dobra, rehab,

rahab. nie rEhab :))))

>:no to jak robisz tę pizzę a/la pizzahut?
> :-)))
> Poważnie, bądź dobry, wrzuć na grupę :-)
No jak? Idę do PizzaHut na Pepsi (bo mają dolewkę:)) kupuje dwie duże na
grubym ciescie, kaze sobie zapakowac.
w domu wurzucam wszystkie "gorne skladniki" z pizzy, myje pod biezaca woda
ciasto, osuszam.
Teraz mroze.:) i to caly sekret :)

A jesli mam ochote na normalną pizze to robie tak: (polecam wątek
http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
F-8&threadm=9eni2.49193%
24O1.4371911%40news.tpnet.pl&rnum=10&prev=/groups%3F
as_q%3Drahab%26ie%3DUTF-
8%26oe%3DUTF-8%26as_ugroup%3Dpl.rec.kuchnia%26lr%3D%
26hl%3Dpl)

3 szklanki mąki
4 dkg soli
4 łyżki oliwy
sól, cukier
1 szklanka letniej wody

Wszystko razem wyrobić. Ciasto musi odchodzić od rąk ibyć błyszczące.
Odstawić je na pół godziny niech podrosnie.

Kaska

1. Data: 2003-06-30 11:07:22

Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pizza:

> [...]
>
> Wszystko razem wyrobić. Ciasto musi odchodzić od rąk ibyć błyszczące.
> Odstawić je na pół godziny niech podrosnie.

AHA! i Oczywiście 4dkg DROŻDŻY nie soli :) :)

rahab

Zapiekanka z parowek
O chodzeniu do restauracji, na które człeka nie stać
FaQ i zainteresowania czytelników
powiało morzem czyli... morski przepis :)
budowa jajka