FaQ i zainteresowania czytelników

1. Data: 2003-06-29 23:02:30

Temat: FaQ i zainteresowania czytelników
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "walkie!" <w...@w...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Sent: Sunday, June 29, 2003 11:51 PM
Subject: Re: [ot]Re: Kolacja w La Scali [WRC] - relacja poprawiona

Nauczycielki
> Wiesz, te "odchody" jak nazwalas sa zgodne z tematyka grupy, zgodne z
> jej FAQiem, zgodne z zainteresowaniami czytelnikow. Jesli kogos to nie
> interesuje niech trzyma dziob na klodke i powstrzyma sie od durnych
> komentarzy.
CZY TO ZNACZY, ŻE TU NIE WOLNO MIEĆ SWOJEGO ZDANIA?
Tylko morda w kubeł i czytaj, co ktoś wystęka?
Tracy

1. Data: 2003-06-30 00:12:21

Temat: Re: FaQ i zainteresowania czytelników
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Auu, gdzie ja jestem? Co się dzieje? Temat postu wyglądał tak ciekawie, wręcz
intrygująco, a tu się dostałam w krzyżowy ogień artyleryjski. Ostatnie to
miejsce w Internecie, gdzie bym się tego spodziewała. Nogi za pas, mości
panowie, pókiśmy cali!

Lama

1. Data: 2003-06-30 08:01:59

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZY TO ZNACZY, ŻE TU NIE WOLNO MIEĆ SWOJEGO ZDANIA?
> Tylko morda w kubeł i czytaj, co ktoś wystęka?
> Tracy

To znaczy PLONK.

powiało morzem czyli... morski przepis :)
budowa jajka
Olla
Kolacja w La Scali [WRC] - relacja poprawiona
Koktajl agrestowy