Kolacja w La Scali [WRC] - relacja poprawiona

1. Data: 2003-06-29 18:19:19

Temat: Kolacja w La Scali [WRC] - relacja poprawiona
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bdm4er$2bb$1@absinth.dialog.net.pl...

1. Data: 2003-06-29 19:02:58

Temat: Re: Kolacja w La Scali [WRC] - relacja poprawiona
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tracy napisał:
> Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
> wiadomości news:bdm4er$2bb$1@absinth.dialog.net.pl...

Nie wyszedl Ci forwarding? :>
Zal sie robi ludzi, ktorzy cudzym kosztem szukaja sensacji. Wez
zagladnij na podworko do sasiada, moze tam bedzie cos ciekawszego.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-29 19:06:07

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Zal sie robi ludzi, ktorzy cudzym kosztem szukaja sensacji.
Nie sensacji, a tylko kolejnego odcinka Kiepskich.
Tracy

1. Data: 2003-06-29 19:42:57

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tracy napisał:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Nie sensacji, a tylko kolejnego odcinka Kiepskich.
> Tracy

Ktorego scenariusz sama nakrecilas. A swoja droga Kiepscy to rowniez
serial nie prezentujacy soba zbyt wyskoiego poziomu IMO. Ale kwestia
gustu, o gustach sie nie dyskutuje.
Dalej wspolczuje.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-29 19:54:45

Temat: [ot]Re: Kolacja w La Scali [WRC] - relacja poprawiona
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktorego scenariusz sama nakrecilas.
Ja?
A to ja napisałam tę kabotyńską relację?
Ba, nawet jej nie skrytykowałam po przeczytaniu.
Po poście Betty rozpętała się tu burza.
Nauczycielka Cherokee zbluzgała wszystkich od kretynów, prostaków, było coś
o krowach...
"A chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom".
> A swoja droga Kiepscy to rowniez serial nie prezentujacy soba zbyt
wyskoiego poziomu IMO. Ale kwestia
> gustu, o gustach sie nie dyskutuje.
Zależy co kto chce tam zobaczyć
> Dalej wspolczuje.
Współczuciu zawsze towarzyszy wywyższanie się.
Tracy

1. Data: 2003-06-29 20:02:39

Temat: Re: [ot]Re: Kolacja w La Scali [WRC] - relacja poprawiona
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jun 2003 21:54:45 +0200, Waćpanna lub Waćpan Tracy, w
wiadomości <bdng7o$aht$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Współczuciu zawsze towarzyszy wywyższanie się.

NTG i proponuję skończyć te jałowe dyskusje.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2003-06-29 21:04:37

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tracy napisał:

> [...]
> o krowach...
> "A chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom".
Sama w epitetach nie przebierasz -> kabotynska to raczej nic milego :>.
A co ma krytyka do durnej nagonki jaka prowadzisz? Konstruktywna krytyka
jest zawsze mile widziana ale nie taka, po ktorej rece opadaja.

> Zależy co kto chce tam zobaczyć
Raczej niewiele mozna tam zobaczyc.

> Współczuciu zawsze towarzyszy wywyższanie się.
Czyzby?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-29 21:26:20

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama w epitetach nie przebierasz -> kabotynska to raczej nic milego :>.
> A co ma krytyka do durnej nagonki jaka prowadzisz?
Oooo, a to znasz?
1. Data: 2003-06-29 21:47:34

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> spokojną i smaczną grupę zanieczyszczać odchodami relacji Pani
Nauczycielki
[snip]

> [...]

> Życzę dobrej nocy i nie podlegania skokom wirtualnej adrenaliny.
> Od jutra znów czytamy przepyszne przepisy i chałturzymy w kuchniach.

Wyczuwam tu jakas ostentacyjna niechec do nauczycieli, problemy z
cenzurka?;>
Ale ja nie chce od jutra czytac przepysznych przepisow, tylko rowniez
dzisiaj i to bez uszczypliwych uwag i krytyki, ktora wydaje sie niskich
lotow.
Nie odebralam relacji Cherokee jako napasci na nuworyszow, ot kilka uwag ( a
wystarczy pojsc do dowolnej restauracji i juz mozna zobaczyc fastfoodowe
zwyczaje) a dziwi mnie tak ostra reakcja, czyzby ktos poczul, ze nalezy do
tych, co to mocza wlosy w zupie i noza uzywaja do dlubania w zebach?
Rekami tez mozna jesc i co z tego? Kuchnia to nie tylko przyrzadzanie
jedzenia i podanie go, ale rowniez zachowanie przy stole.

pozdrawiam
Mor.

ps. odchody to zdecydowanie nietrafione slowo na tej grupie

1. Data: 2003-06-29 21:51:40

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tracy napisał:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Oooo, a to znasz?

Sama wczesniej wytlumaczylas na czym polega podobienstwo hostow :>

> No to teraz Justynko wyjaśnijmy sobie pewne sprawy do końca i przestańmy tę
> spokojną i smaczną grupę zanieczyszczać odchodami relacji Pani Nauczycielki
> Cherokee.
Wiesz, te "odchody" jak nazwalas sa zgodne z tematyka grupy, zgodne z
jej FAQiem, zgodne z zainteresowaniami czytelnikow. Jesli kogos to nie
interesuje niech trzyma dziob na klodke i powstrzyma sie od durnych
komentarzy.

> rece opadaja.
> Odróżniajmy satyrę od krytyki konstruktywnej.
> Nie ma co prowadzić krytyki konstruktywnej z czymś co się tylko ku satyrze
> skłania.
To Twoja ocena ze to satyra. IMO Betty splodzila wieksza satyre a Ty ja
podtrzymujesz by nie zwiedla.
> [...]
> opamiętania w polo i w spodenkach, a my tu się czujemy nieswojo w kostiumiku
> i gajerku z krawatką i szczypiemy się z 20 zetami.
Odpowiedziala NIESLUSZNIE. Dla cherokee wyjscie do restauracji bylo
waznym wydarzeniem, moze niecodziennym i byc moze tym co dla Ciebie
wizyta u krolowej angielskiej. Co do nowobogackich - niektorych razi
brak kultury przy stole. A stroj, ktorym sie wyrozniamy moze nieco
peszyc badz dodawac odwagi - zalezy od osoby.
A co do 20 zlotych....kazdy na szczescie ma inny szacunek dla piniadza.
Dla Ciebie to jest tylko 20 zeta, dla mnie np. suma za ktora jestem w
stanie przezyc 2 dni - 3 czasem 4 dni.
> Zawsze mnie dziwi, że znajdą się osoby nie zainteresowane wprost (pierwsze
> Re generalnie powinno wszak należeć do zainteresowanego), aby wyrazić swe
> oburzenie, mimo, że ich to nie dotyczy bezpośrednio.
A skad ta zasada?
> [...]
> prostaków itede.(widocznie zdjęła już kostiumik) przy wtórze i aplauzie
> innych obrażonych niewiadomo o co niezainteresowanych. Łącznie z Tobą.
Wiesz nie kazdy sleczy przed kompem oczekujac odp. na swoj post. A to ze
inne osoby sie oburzyly - wiesz nie ma sie co dziwic.
> Po co tyle nerw?
> Betty siedzi teraz i czyta to co się tu dzieje i turla się po podłodze ze
> śmiechu.
moze chociaz ja wytrze...tyle bedzie pozytku.

A teraz EOT, nie ma sensu ciagnac tego watku w nieskonczonosc, bo nie
widze by ktokolwiek wyciagal jakies wnioski. Odpisz sobie ale na
odpowiedz nie czekaj. Milej nocy.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony