termin ważności pasty jajecznej

1. Data: 2003-06-29 13:55:05

Temat: termin ważności pasty jajecznej
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Planuję zrobić w najbliższym czasie pastę jajeczną, jednak nie wiem, jak
długo można ją przechowywać w lodówce? Niestety robię ją specjalnie dla
jednej osoby i podejrzewam że w jeden dzień nie zejdzie :)
Co prawda nie mam jeszcze konkretnego przepisu, ale myślę że znajdę, zdaje
się że widziałam taki wątek.
Mam nadzieję, że czas przechowywania nie jest zależny od sposobu
przyrządzania pasty?

Pozdrawiam
Sasannka

1. Data: 2003-06-29 15:28:04

Temat: Re: termin ważności pasty jajecznej
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jun 2003 15:55:05 +0200, Waćpanna lub Waćpan Magdalena
Witkowska, w wiadomości <bdmrai$9hu$2@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> się że widziałam taki wątek.
> Mam nadzieję, że czas przechowywania nie jest zależny od sposobu

Ja jak robię pastę (3jajka, mała cebulka, majonez, musztarda, pieprz, sól)
to mogę ją spokojnie przechowywać w zamkniętym pojemniczku w lodówce przez 3
dni.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2003-07-01 04:19:13

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to mogę ją spokojnie przechowywać w zamkniętym pojemniczku w lodówce przez

O, no to bardzo dobrze, to ja przetestuje ja dzisiaj :) Dziękuje :))

Magdalena

Jogurt z ogórkiem - Pycha!!!
Szybkowar odkupię/przyjmę/gdzie mogę kupić ? :)
co z goralskiego sera "bonc" ?
zapytanie o ksiazke o deserach - Kraków
[długie] Kolacja w La Scali [WRC] - relacja