Szybkowar odkupię/przyjmę/gdzie mogę kupić ? :)

1. Data: 2003-06-29 12:23:19

Temat: Szybkowar odkupię/przyjmę/gdzie mogę kupić ? :)
Od: Tomek Głowacki <tomek@wywalto_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie, czy ktoś z grupowiczów nie dysponuje starym bułgarskim bądź
radzieckim szybkowarem z zaworem na deklu? Chciałbym taki kupić, ale
nie mam pomysłu gdzie (sklepy Społem typu Uniwersam-Grochów w Warszawie
- istne relikty poprzedniej epoki - miewają, ale tak samo często jak w
poprzedniej epoce ;) ). Może ktoś ma w szafie? Wiem, że często takie
"ustrojstwa" zalegają po szafach/piwnicach.... mi niestety ostał się
tylko dekiel od 5 litrowego szybkowaru :(

Bardzo bym prosił o info na priva, zapłacę! :)

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2003-06-30 04:32:19

Temat: Re: Szybkowar odkupię/przyjmę/gdzie mogę kupić ? :)
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko dekiel od 5 litrowego szybkowaru :(
>
> Bardzo bym prosił o info na priva, zapłacę! :)

Ja też chcę! Może być również węgierski. :--------------)
Lama

1. Data: 2003-06-30 21:19:23

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-30 06:32, Użytkownik a...@p...onet.pl napisał :

> [...]

Moja mama dostala taki z 15 lat temu. O ile mi wiadomo jest raczej w
dobrym stanie. Nigdy nie byl uzywany. Pytalem jej i chetnie by sie go
pozbyla... Moge sprawdzic, czy nie pordzewial, ale kiedy go ogladalem
(4-5 miesiecy nazad ;-) to raczej byl ok, ale nie przygladalem sie
zbytnio... Jakby co to kontakt na priv...

--
Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)

1. Data: 2003-07-01 00:16:25

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (4-5 miesiecy nazad ;-) to raczej byl ok, ale nie przygladalem sie
> zbytnio... Jakby co to kontakt na priv...

Sorki, Maćku, że nie na priva, ale mój mail wrócił do mnie jak niepyszny. Chcę
tylko powiedzieć, że jestem zainteresowana (oczywiście pierwszeństwo ma Tomek,
alegdyby zrezygnował...) Jakby co, jestem z Wrocławia. :-------------)

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-07-01 07:07:57

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko powiedzieć, że jestem zainteresowana (oczywiście pierwszeństwo ma Tomek,

To ja sie tez ustawie w kolejce ;)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-01 22:42:04

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-01 09:07, Użytkownik walkie! napisał :

> To ja sie tez ustawie w kolejce ;)

\ok, to poprosze mame, zeby odszukala ten szybkowar... Jesli znajde to
zapodam nowy watek na grupie ;-)

1. Data: 2003-07-01 22:47:28

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> \ok, to poprosze mame, zeby odszukala ten szybkowar... Jesli znajde to
> zapodam nowy watek na grupie ;-)
>
> --
> Maciej Lewczuk

Fajnie, dzięki!

Lama

1. Data: 2003-07-03 06:59:29

Od: Tomek Głowacki <tomek@_wywalto_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> tylko powiedzieć, że jestem zainteresowana (oczywiście pierwszeństwo ma Tomek,

Zacząłem wątek, i widzę, że zapotrzebowanie spore :) Tak więc, ja już
kupiłem , od znajomego Gruzina, za 130 zł , 10 litrów 3 zabezpieczenia i
wogóle miód... choć trochę drożyzna IMHO..

Dzięki za odzew, ja już zwalniam kolejkę :)

Pozdro,
Tomek

1. Data: 2003-07-03 07:37:46

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Głowacki napisał:

> [...]
> wogóle miód... choć trochę drożyzna IMHO..
>
> Dzięki za odzew, ja już zwalniam kolejkę :)

Czy znajomy Gruzin ma jeszcze takie garnki? :-) Jak tak to w jakim
miescie jest ten ow Gruzin :-).

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-03 09:50:51

Od: Tomek Głowacki <tomek@_wywalto_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> Czy znajomy Gruzin ma jeszcze takie garnki? :-) Jak tak to w jakim
> miescie jest ten ow Gruzin :-).

No jak to Gruzin, jego podejście jest takie : jak nie ma , to będzie
miał jutro :) Wystarczy zamówić dzień wcześniej :) Gruzin jest w
Warszawie, na bazarze przy Rondzie Wiatraczna na Grochowie. W razie
zdecydowanej chęci - mogę zamówić i podesłać :)

Pozdrawiam,
Tomek

co z goralskiego sera "bonc" ?
zapytanie o ksiazke o deserach - Kraków
[długie] Kolacja w La Scali [WRC] - relacja
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
Filiżanka - ile to jest?