Pilne,rabarbarowe ciasto

1. Data: 2003-06-29 14:09:42

Temat: Pilne,rabarbarowe ciasto
Od: Pietrek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja wina.
Czytalem i zlekcewazylem. Teraz potrzebuje i nie pamietam co, jak i
gdzie.

Wlasnie "rzucono" we mnie "kupa" pieknego rabarbaru i nagle zlekcewazony
przepis stal sie wazny. Grzecznie wiec prosze o podanie przepisu na
ponoc latwe i pyszne ciasto rabarbarowe.
O ile pamietam nzywalo sie toto"ciasto Nusi" czy jakos tak podobnie.
Tak probowalem znalezc na sieci niestety nie wiedzac jak dokladnie sie
nazywa musialbym reszte zycia spedzic na poszukiwaniach.Prosze o pomoc.
Milo pozdrawiam,p.

1. Data: 2003-06-29 17:11:48

Temat: Re: Pilne,rabarbarowe ciasto
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> O ile pamietam nzywalo sie toto"ciasto Nusi" czy jakos tak podobnie.

http://groups.google.com/groups?sourceid=navclient&h
l=pl&ie=UTF-8&oe=U
TF-8&q=ciasto+rabarbarowe+netusi

cherokee

termin ważności pasty jajecznej
Jogurt z ogórkiem - Pycha!!!
Szybkowar odkupię/przyjmę/gdzie mogę kupić ? :)
co z goralskiego sera "bonc" ?
zapytanie o ksiazke o deserach - Kraków