[ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)

1. Data: 2003-06-30 12:31:30

Temat: Re: calkowiciie: [ot] + obiad na dzisiaj
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! podala
> Geste, nawet bardzo ciasto nalesnikowe wymieszane z jagodami. I tak
> smaze. Pychotka.

I przez Ciebie zmieniam plany obiadowe na nalesnikowe... a moze zamiast
jagod dosypac malin?

rahab

1. Data: 2003-06-30 12:55:12

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rahab napisał:
> walkie! podala

> I przez Ciebie zmieniam plany obiadowe na nalesnikowe... a moze zamiast
> jagod dosypac malin?
>
> rahab

Jasne :-)
Mozna truskawek pokrojonych, poziomek, groszku zielonego, wyluskanego
bobu. :) Z tym sprawdzalam i smakuja dobrze. :)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 13:06:22

Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie!

> Jasne :-)
> Mozna truskawek pokrojonych, poziomek, groszku zielonego, wyluskanego
> bobu. :) Z tym sprawdzalam i smakuja dobrze. :)

jutro się pochwalę :)

rahab

1. Data: 2003-06-30 13:39:07

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rahab napisał:
> walkie!

> jutro się pochwalę :)
>
> rahab

hehehehe a ja juz mam dziobek fioletowy :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 14:21:47

Temat: Re: [Losos]
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Podaje odpowiedz tutaj, twoj adres odrzuca moja emalie :

180° - 200° C ?
(u mnie termostart wysiadl i piekarnik grzeje na
calosc). Ale to sie *nie moze* przypalic, trzeba tylko
wyjac w momencie jak cebula zacznie pachniec :-)

[pytanie nt. lososia w papilotach]

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-30 16:38:30

Temat: Re: [ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rahab. nie rEhab :))))

Wybacz (jestem na kolanach, jak to wyrazić znakiem?), właśnie skończyłam
jazdę z dzieciakiem po szpitalach, stąd wszystko mi się z medykami kojarzy
;-)

Dzięki, Kasia!. Mam nadzieję, że mi się w końcu uda jakaś , bo najczęściej
ucieka z brytfanki ;-)

Dorota

Zapiekanka z parowek
O chodzeniu do restauracji, na które człeka nie stać
FaQ i zainteresowania czytelników
powiało morzem czyli... morski przepis :)
budowa jajka