[ot] Jestem szczęśliwa! (całkiem OT, ale wybaczycie, prawda?)

1. Data: 2004-12-09 16:59:04

Temat: [ot] Jestem szczęśliwa! (całkiem OT, ale wybaczycie, prawda?)
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesienne depresje, wysokie rachunki, brzydka pogoda, kłótnie i spory, brak
życzliwości, zatłoczone autobusy, a ja mam dwie, baaardzo wyraźne kreseczki
:))))

Kilka dni temu dowiedziałam się, że nie jestem sama, że jest we mnie...
Ktoś!!!

Jesienna depresja minęła, rachunki - choć nadal wysokie - już nie są
straszne, słońce wysunęło się zza chmur, ignoruję kłótliwców, pan w kiosku
był bardzo życzliwy, a autobus zastąpiłam spacerem.

Życzę wszystkim grupowiczkom - tym aktywnym, które zabierają głos bardzo
często i tym, które najczęściej tylko czytają - aby miały humor tak dobry,
jak ja, albo nawet lepszy!

Pozdrawiam
AgaWa + Malutek
GG 4624445

1. Data: 2004-12-09 17:25:22

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> AgaWa + Malutek
> GG 4624445

GRATLUJE, kolejny maluszek na grupie., wspaniala wiadomosc
Trzymajcie sie zdrowo.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław (mama 2 dziewczynek)

1. Data: 2004-12-09 17:31:21

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni temu dowiedziałam się, że nie jestem sama, że jest we mnie...
> Ktoś!!!

Gratuuuulaaaacjeeee!!!
Trzymajcie się cieplutko. I dbaj o siebie :)))

MKatrynka, mama dwójeczki :)

1. Data: 2004-12-09 17:35:23

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> życzliwości, zatłoczone autobusy, a ja mam dwie, baaardzo wyraźne kreseczki

Jestem pierwsza z gratulacjami :)
No a skoro Ty się chwalisz, to ja też się pochwalę - moje Maleństwo
pojawi się w maju :) A że siedzę sobie na L4 praktycznie od 7. tyg.,
to mam trochę więcej czasu na robótki :) Nie życzę Ci takich przygód,
jakie ja miałam, ale tyle wolnego czasu - jak najbardziej :)
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) + Maleństwo :)

1. Data: 2004-12-09 17:41:44

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję!!!!

pozdrawiam, az mi sie lezka w oku zakrecila jak mi sie przypomnialy moje
pierwsze dwie kreseczki, polecilam potwierdzic badaniami i kiedy je
odbieralam odtanczylam taniec indianina, hihihihi

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-12-09 17:43:39

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje i zycze szczesliwego i zdrowego rozwiazania
Wypoczywajcie dziewczyny ile sie da!!!

pozdrawiam

1. Data: 2004-12-09 17:46:37

Od: "katanka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni temu dowiedziałam się, że nie jestem sama, że jest we mnie...
> Ktoś!!!

Graaaaatuluje!!!!:-) Cieszę się razem z Tobą. To naprawdę szczęście!!! :-)
Ażeby tak nie odlecieć o tematyki tej grupy, to humory ciążowe niech Cię
dorwą w robótkach ręcznych. W takim stanie to się ma pomysł za pomysłem.
Poprostu same przylatują :-).

Trzymajcie się zdrowiusio i cieplusio :-)

pozdrawiamy

Ja i przyszłe maleństwo (30 tyd. i też jeszcze "Ktoś" - jeszcze nie wiem
jaka płeć) :-)

1. Data: 2004-12-09 18:06:49

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni temu dowiedziałam się, że nie jestem sama, że jest we mnie...
> Ktoś!!!

O gratulacje!!!!! Ja dokładnie o tej porze też miałam 2 kreseczki tylko to 4
latka temu było. Maleństwo urodzi się we wrześniu, będzie Panna, a to
świetny znak zodiaku. Moja panna dziewczynka od urodzenia była bardzo
grzeczna. Teraz poszła do przedszkola i to sie bardzo zmieniło. Dzisiaj np
nakrzyczała na wychowawczynie (??????) Ręce mi opadły.
--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-09 18:56:28

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moje ogromniaste GRATULACJE !!!

Trzymaj się cieplutko :) i dbaj o maleństwo.

Życzę ci aby twoje 9 m-cy przebiegło tak pięknie i bezproblemowo jak u mnie.

Marzena

1. Data: 2004-12-09 19:10:03

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaWa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jesienne depresje, wysokie rachunki, brzydka pogoda, kłótnie i spory, brak
> życzliwości, zatłoczone autobusy, a ja mam dwie, baaardzo wyraźne
> kreseczki :))))
Serdeczne gratulacje :-)))))))
Oby Maleństwo rozwijało się zdrowo i książkowo, a Mamusię ominęły humorki,
mdłości i wszelkie niedogodności.
Korzystaj póki możesz i łap za druty - doszedł Ci jeszcze jeden Klient do
Twoich dzieł :-))))
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz) - właśnie rzuciłam wszystkie robótki w kąt i szydełkuję
sukienkę dla Barbie - ma byś prezentem gwiazdkowym dla córki, więc
trzymajcie kciuki za efekt :-)

papierowe ozdoby na choink
window colour - niepowodzenie :o(
maszyna do szycia